The news is by your side.

Advertisement

کراچی: قتل وغارت گری، تین جاں بحق، چار زخمی ، ایف آئی اے بھی متحرک

کراچی: شہرکے مختلف علاقوں میں فائرنگ اور پرتشدد واقعات میں تین افراد جان بحق ہوگئے دوسری جانب پولیس اور رینجرز کے جرائم پیشہ افراد سے ہونے والےمقابلوں کے دوران تین ملزمان مارے گئے، جبکہ چار کو زخمی حالت میں گرفتار کرلیا گیا، ایف آئی اے نے بھی بھاری مقدار میں غیر قانونی اسمگل شدہ ادوایات برآمد کرلیں۔

پولیس حکام کے مطابق آرام باغ کے علاقے میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے ایک شخص جان کی بازی ہار گیا ،مقتول کی شناخت وجی اللہ کے نام سے ہوئی ہے، سہراب گوٹھ میں مسلح ملزمان نے فائرنگ کرکے دوست محمد نامی کپڑے کے بیوپاری کو قتل کردیا اور ملزمان کی فائرنگ سے حملہ اروں کا ایک ساتھی حمیداللہ بھی زخمی ہوگیا جسے اسپتال سے پولیس نے گرفتار کیا ہے گرفتار ملزم کا تعلق کالعدم تنظیم سے ہے۔

جمعہ کی شب اورنگی ٹاون نمبر 5میں متحدہ قومی مومنٹ کے ممبر سازی کیمپ پر ہونے والے دستی بم حملے کے زخمیوں میں شامل ایک کارکن نے عباسی اسپتال میں دوران علاج دم توڑ دیا مقتول کی شناخت55 سالہ عبدالجبار کے نام سے ہوئی ہے۔

دوسری جانب ایف آئی اے کرائم سرکل نے ایم اے جناح روڈ پر ڈینسو ھال کے قریب کارروائی کرتے ہوئے بھاری مقدار میں غیر قانونی بھارتی اسمگل شدہ ادویات برآمد کرکے دوکانداروں کو حراست میں لے لیا۔ ایف آئی اے حکام کے مطابق دوکانوں اورگوداموں میں بھاری مقدار میں بھارتی اسمگل شدہ ادویات موجود تھیں۔

صدر پاسپورٹ آفس کے قریب پولیس مقابلے کے دوران ایک ملزم کو زخمی حالت میں گرفتارکرکے اسلحہ برآمد کرلیا گیا، ٹیپو سلطان تھانے کی حدود میں پولیس نے کارروائی کرکے تین ملزمان کو زخمی حالت میں گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا۔

دوسری جانب گلشن اقبال کے علاقے میں مبینہ پولیس مقابلے کے دوران ایک ڈاکو ہلاک جبکہ ایک کو زخمی حالت میں گرفتار کرکے اسلحہ برامد کرلیا گیا،ایس پی گلشن کے مطابق ملزمان شہریوں سے لوٹ مار کررہے تھے۔

لیاری غلام شاہ لین میں رینجرز کے ٹارگیٹڈ اپریشن کے دوران مسلح ملزمان نے رینجرز اہلکاروں پر فائرنگ کردی رینجرز کی جوابی فائرنگ میں 2مبینہ حملہ آور مارے گئے ترجمان رینجرز کے مطابق ملزمان کی شناخت سمیر اور شہزاد کے ناموں سے ہوئی ملزمان 30سے زائد افراد کے قتل کے علاوہ اگواء برائے تاوان،ڈکیتیوں اور دیگرسنکین جرائم میں بھی ملوث تھے ملزمان کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد ہوا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں