The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ایک ہفتےمیں تیسر ا بڑا بریک ڈاون ،شہری بلبلا اُٹھے

کراچی: کے الیکٹرک کی نااہلی کراچی کےشہریوں کے لئے درد سر بن گئی۔ رات گئے ٹرانسمیشن لائن میں خرابی سے شہرکا بڑا علاقہ تاریکی میں ڈوب گیا،کےالیکٹرک نے اس بار خرابی کی ذمے داری ہوا کی نمی پرڈال دی۔

روشنیوں کا شہر اندھیروں کی پہچان بن گیا،کے الیکٹرک کا خستہ حال نظام ایک ہفتے کے دوران تیسری بار جواب دے گیا، بن قاسم پاور پلانٹ میں خرابی سے شہر کا بڑا حصہ بجلی سے محروم ہو گیا ۔ ملیر، شاہ فیصل ، لیاقت آباد، بفرزون ، نیو کراچی ، لانڈھی، کورنگی، بہادر آباد ،نارتھ کراچی ، ناظم آباد ،گارڈن ،میٹرول سمیت کئی علاقے اندھیروں میں ڈوب گئے۔

شہریوں کی بڑی تعدادنے رات جاگ کر گزاری، سحری میں بھی شدیدمشکلات کا سامنا کرنا پڑا،گولیمار سمیت کئی علاقوں میں بجلی کے مارےسڑکوں پر نکال آئے اور ہاتھ تک جوڑدیئے۔

ادھرکے الیکٹرک نے اس بارنرالی منطق اپنائی اور بہانہ بنایا کہ ہوا میں نمی کے باعث ٹرانسمیشن لائن ٹرپ کرنے سے دس گرداسٹیشنز ٹرپ کرگئے ہیں۔

 دوسری جانب پپری ،دھابیجی اور گھارو پمپنگ اسٹیشنزپر گھنٹوں بجلی معطل رہنے سے پانچ کروڑ گیلن پانی فراہم نہیں کیاجاسکا۔جس سے شہر میں پانی کا بحران بھی شدت اختیار کرگیا اور شہری دہری اذیت میں مبتلا ہوگئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں