site
stats
سندھ

کراچی میں دہشت گردی کا راج، تین افراد جاں بحق

کراچی: فائرنگ اور پرتشدد واقعات میں تین افراد جاں بحق ہوگئے، لیاری میں رینجرزسے مقابلے میں گینگ وارکاکارندہ ماراگیا۔

پولیس کے مطابق ناظم آباد دو نمبر گجر نالہ کے قریب ذاتی جھگڑے کے دوران فائرنگ سے چوبیس سالہ عمیر جاں بحق ہوگیا جبکہ جھگڑے کے دوران فائرنگ سے پچاس سالہ مسرت اور سولہ سالہ سمیر زخمی ہوگیا پولیس نے فائرنگ کرنے والے ملزم کو گرفتار کرلیا۔

ادھرتھانہ رضویہ کی حدود میں واقعہ قبرستان سے ایک شخص کی کئی روز پرانی بوری بند لاش ملی مقتول کو تشدد کرکے قتل کیا گیا،رات گئے سپر ہائی وے پر چاکر ہوٹل کے قریب مسلح افراد نے ڈکیتی میں مزاحمت پرفائرنگ کردی جس کے نتیجے میں باپ موقع پر جاں بحق جبکہ بیٹا زخمی ہوگیا۔

لیاقت آباد میں فائرنگ سے اے ایس آئی کمال حسین زخمی ہوگیا،لیاری جونا مسجد کے قریب رینجرز سے مقابلے میں گینگ وار کا اہم ملزم مارا گیاہلاک ملزم قتل کی تیرہ وارداتوں اور بھتہ خوری میں ملوث تھا۔

گلستان جوہرپولیس نے خفیہ اطلاع پر کاروائی کرتے ہوئے بھتہ خورآصف عرف سرکی کو گرفتار کرلیا ،دوسری جانب ایس آئی یو پولیس نے کاروائی کرتے ہوئے بینک ڈکیتیوں میں ملوث سہیل اور بلال نامی ملزمان کو گرفتار کرلیا ملزمان نے فیروز آباد اور سولجر بازار میں واقعہ بینک ڈکیتیاں کی تھی چند عرصہ قبل ملزمان نے سنار کواغواء کرکے سونا لوٹ لیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top