The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں فائرنگ اور لاشیں ملنے کا سلسلہ جاری

کراچی میں قتل وغارت گری کا سلسلہ تھم نہ سکا، پرتشدد واقعات میں آٹھ سالہ بچی سمیت دس افراد جاں بحق ہو گئے ۔ جبکہ ٹارگٹڈ کارروائیوں میں درجنوں ملزمان گرفتار کر لیے گئے۔

کراچی میں امن خواب بن کر رہ گیا۔ ٹارگٹڈ کارروائیوں ، چھاپوں ، گرفتاریوں کے باوجود قاتل سرگرم ہیں۔ تازہ ترین واقعے میں لیاری کے علاقے کھڈا مارکیٹ میں فائرنگ سے ایک شخص زخمی ہوا ، جو زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے اسپتال میں دم توڑ گیا۔ اس سے پہلے پاک کالونی کے علاقے ریکسر پل کے قریب سےتشدد زدہ چھ لاشیں ملیں۔ مقتولین کو گولیاں مار کر موت کے گھاٹ اتارا گیا تھا۔

جن کی شناخت گلزار، دلاور، شہزاد، ساجد، رضوان اور عامرکےنام سے ہوئی۔ابتدائی تحقیقات کے مطابق قتل کا معاملہ گینگ وار کا نتیجہ لگتا ہے۔ تمام مقتولین کا تعلق پرانا گولیمار سے تھا۔ اُدھر ڈیفنس فیز ایٹ میں بھی فائرنگ سے ایک شخص جان سے ہاتھ دھو بیٹھا۔ مچھر کالونی لیاری ندی سے ایک شخص کی لاش ملی۔ خالد بن ولید روڈ پر گھر پر ہونے والے کریکر حملے کے نتیجے میں آٹھ سالہ بچی جاں بحق ہو گئی۔ پی آئی بی بم دھماکے کا زخمی بھی دم توڑ گیا ہے۔ ناردرن بائی پاس پر ایرانی پٹرول کے ٹرالر پر فائرنگ ہوئی تاہم کوئی جانی نقصان نہیں ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں