The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں فائرنگ اور پرتشددواقعات میں پولیس اہلکارسمیت 6 افراد جاں بحق

کراچی میں فائرنگ اور پرتشددواقعات میں پولیس اہلکارسمیت چھ افراد جاں بحق ہوگئے، لیاری میں کریکر دھماکوں میں تین افراد زخمی ہوئے ۔

پولیس کے مطابق لیاری دھماکوں سے گونج اٹھا،سنگولین میں کریکر دھماکوں میں تین افراد زخمی ہوگئے،گارڈن کے علاقے میں پولیس چوکی کے قریب مسلح افراد نے فائرنگ کردی جس سے دو افراد جاں بحق ہوگئے، مقتولین کی شناخت توصیف اور عارف کے ناموں سے ہوئی ہے ، مقتولین پاکستان تحریک انصاف کے کارکنان تھے۔ پولیس کاکہنا ہے کہ مسلح افراد موٹرسائیکل پرسوار تھے ، ماڈل کالونی کے علاقے سے ایک خاتون کی لاش ملی جسے چھریوں کے وار کرکے قتل کیا گیا، پولیس کے مطابق واقعہ ڈکیتی مزاحمت کا لگتا ہے۔

اورنگی ٹاوٴن کے علاقے قصبہ کالونی میں فائرنگ سے پولیس اہلکارسجادموت کی نیندسلادیاگیا۔ جاں بحق پولیس اہلکار انسداددہشتگردی اسکواڈمیں تعینات تھا۔ نیشنل ہائی وے لنک روڈ سے لاش ملی،مقتول کے جسم پرگولیوں کے نشانات تھے۔ نارتھ کراچی میں ایک مکان سے پھندالگی لاش ملی، پولیس نے لاش ضابطے کی کارروائی کیلئے اسپتال منتقل کردی، ملیر میں فائرنگ سے دو افراد زخمی ہوگئے۔

دوسری جانب ایف آئی اے نے شاہراہ فیصل پر سرکاری کیمپ آفس پرکارروائی کرتے ہوئے جعلی اسنا د کی تصدیق کرنے والے تین سرکاری ملازمین کو گرفتار کرلیا، ایف آئی اے ذرائع کے مطابق سرکاری ملازمین پیسے لیکر اسناد کی تصدیق کیا کرتے تھے، اْدھرلیاری میں پولیس نے مقابلے کے بعدگینگ وارسے تعلق رکھنے والے ملزم کوزخمی حالت میں گرفتار کرلیا، ملزم ٹارگٹ کلنگ اوربھتہ خوری میں ملوث بتایا جاتاہے۔

نیوکراچی پولیس نے مقابلے کے بعدتین ڈاکوگرفتارکرلئے، ملزمان سے چھینی گئی کار، دستی بم، لوٹاہواسامان برآمدہوا، ملزمان نے بیرون ملک س آنیوالوں سے لوٹ مارکی سیکڑوں وارداتوں کااعتراف کیا ہے،عزیز آباد پولیس نے کارروائی کرکے دو ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں