The news is by your side.

Advertisement

کراچی : پولیس اور رینجرز کی کارروائیاں، 11ملزمان گرفتار

کراچی: رات گئے کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیس اور رینجرز نے گیارہ ملزمان کو گرفتارکرلیا جبکہ ڈیفنس میں ڈکیتی مزاحمت کے دوران فائرنگ سے خاتون جاں بحق ہو گئیں۔

ایم اے جناح روڈ گل پلازہ کے قریب پولیس نے شہریوں سے لوٹ مار کرنے والے دو ڈاکوؤں کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا، ملزمان اسٹریٹ کرائم کی کئی وارداتوں میں ملوث ہیں، گلشن اقبال یونیورسٹی روڈ پر مبینہ پولیس مقابلے کے بعد دو ڈاکوؤں کو زخمی حالت میں گرفتار کرلیا گیا، پولیس کے مطابق ملزمان شہریوں سے لوٹ مار کررہے تھے ملزمان کی شناخت عزیز عرف شاکا اور ڈیاز عرف رپیٹر کے ناموں سے ہوئی۔

دوسری جانب  پیرآباد کے علاقے سے پولیس نے منشیات کے اڈے پر چھاپہ مار کاروائی کے بعد دو منشیات فروشوں کو زخمی حالت میں گرفتار کرکے ان کے قبضے سے بھاری مقدار میں منشیات برآمد کرلی، کھارادر سے پولیس نے اسٹریٹ کرائم میں ملوث تین ملزمان کو گرفتار کرکے ان کے قبضے سے اسلحہ برآمد کرلیا۔

اتحاد ٹاؤن میں پولیس نے ایک ڈاکو کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا، ملیر کوثر ٹاؤن میں رینجرز نے چھاپہ مار کاروائی کے بعد سیاسی جماعت کے ایک کارکن کو حراست میں لے لیا۔

ڈیفنس فیز8 میں ڈکیتی مزاحمت کے دوران فائرنگ سے پینتالیس سالہ خاتون مہرین ہلاک ہوگئی، جن کی لاش کو ضابطے کی کاروائی کیلئے جناح اسپتال منتقل کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں