کراچی: پولیس کی کارروائی سٹہ باز گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: پولیس کی کارروائی سٹہ باز گرفتار

کراچی:پاک بھارت میچ کے دوران پولیس نے بہادرآباد سے چار ستے بازروں کو گرفتار کیا جن کو پہلے سے معلوم تھا پاکستان کو شکست ہوگی سٹے بازروں سے انکشاف کیا کہ بڑے ستے بازروں سے دو کرکڑز کی میچ سے ایک ماہ قبل کراچی میں ملاقات ہوئی۔

ہر پاکستانی کو امید تھی کہ پاکستانی ٹیم جیتے گی، لیکن ایس آئی یولیس نے میچ کے دوران ہی بہادرآباد کے علاقے میں چھاپہ مارا اور ایک فلیٹ سے چار سٹے بازروں کو گرفتار کیا۔

انہوں نے بتادیا کہ پاکستان کو شکست ہوگی اور اتنے میں پاکستان کی بیٹنگ شروع ہوئی اور ایک ایک کرکے وکٹ گرنے لگی تو ان سٹے بازروں کی بات بھی سچ ہوتی گئی اور ثابت ہوگیاکہ ان سٹے بازروں کو صحیح معلوم تھا۔

گرفتار سٹے بازروں کے مطابق شہر میں 100 سے زائد مقامات پر سٹے کا سیٹ اپ موجود ہے جن میں ملیر گڈاپ کے فارم ہاؤس ڈیفینس اور لیاقت آباد سمیت کئی علاقے شامل ہیں سٹے بازوں کے مطابق صرف کراچی میں دس ارب کا سٹہ لگنا تھا۔

 ان کا ایک سیٹ اپ اب بھی پنجاب اور دبئی میں کام کررہا ہے ،زرائع کے مطابق سٹے بازوں نے بتایا کہ ان کے مالکان نے انہیں بتایا تھا کہ دو کرکڑز کی میچ سے ایک ماہ قبل بڑے سٹے بازوں کے ملاقات ہوئی ہے جس ٹیم کا کہیں بس وہ ہی جیتے گی۔

زرائع کے مطابق ملزمان ضلع ایسٹ کی پولیس سمیت کئ پولیس افسران کو رقم فراہم کررہئے تھے اور ان کے ساتھ کئی اہم شخصیات اور پولیس افسران کا ہاتھ ہے اور کچھ پولیس افسران سٹے کے کام میں ان کے پارٹنر ہیں جبکہ ڈیفنس کے علاقے خیابان مجاہد اور محافظ پر سٹے کے اہم ٹھکانے موجود ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں