کراچی: گرینڈ آپریشن مقابلےمیں وصی اللہ گروپ کا نویدعرف کمانڈوماراگیا -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: گرینڈ آپریشن مقابلےمیں وصی اللہ گروپ کا نویدعرف کمانڈوماراگیا

کراچی: شہرقائد کے مختلف علاقوں میں فائرنگ اور پرتشدد واقعات کے دوران چار افراد جاں بحق ہوگئے، مختلف علاقوں میں پولیس مقابلوں کے دوران گینگ وار کے ملزم سمیت تین ملزمان مارے گئے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ لیاری کے علاقے کلاکوٹ میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے ایک شخص جان بحق اور ایک زخمی ہوگیا، ٹمبر مارکیٹ کے قریب نشتر روڈ پر نامعلوم افراد نے فائرنگ کرکے ایک شخص کوقتل کردیا جس کی لاش کو ضابطے کی کاروائی کیلئے اسپتال منتقل کیا گیا، لسبیلہ پل کے نیچے سے ایک شخص کی تشدد زدہ لاش ملی۔

دوسری جانب سعودآباد نمبر تین میں پولیس نے ایک ملزم کو گرفتار کرکے اس کی نشاندہی پر گھر کے صحن میں دفنائی گئی اصغر نامی شخص کی لاش برآمد کرلی مقتول کو تین سال قبل اس کے بیٹے نے گھریلو تنازعے کی بنا پرقتل کرکے اس کی لاش کو گرھ کے صحن میں دفنا دیا تھا گرفتار ملزم سے مزیدتفتیش جاری ہے۔

دوسری جانب لیاری کے مختلف علاقوں میں پولیس کے سرچ آپریشن کے دوران گینگ وار کا اھم ملزم نوید عرف کمانڈو مارا گیا، پولیس کے مطابق ملزم کا تعلق وسیع اللہ لاکھو گروپ سے تھا، جو بھتہ خوری، اغوا برائے تاوان سمیت دیگر جرائم میں مطلوب تھا۔

 گلشن اقبال تیرہ ڈی میں شہریوں سے لوٹ مار کرنے والا ایک ملزم مارا گیا، جبکہ دیگر تین ساتھی قریبی گھر میں چھپ گئے، جس کے بعد پولیس کی بھاری نفری نے تیرہ ڈی میں متاثرہ گلی میں ملزمان کی گرفتاری کےلئے آپریشن شروع کیا ہے۔مومن آباد میں پولیس مقابلہ ایک ملزم مارا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں