The news is by your side.

Advertisement

کروڑوں کمانے والے بالی وڈ ستاروں کی پہلی تنخواہ آشکار

بالی وڈ کے چند ستارے ایسے ہیں کہ جو زندگی وہ جیتے ہیں ہم سب کا خواب ہے کہ ویسی ہی زندگی جئیں ان کی فلمیں کروڑوں کا منافع کماتی ہیں لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ مشہور ہونے سے قبل یہ سب ہماری اور آپ کی طرح عام آدمی تھےاور انہیں بھی کسبِ معاش کی فکر ستاتی تھی۔
ص
یہاں ہم چند نامور بالی وڈ ستاروں کی پہلی کمائی آپ سے شیئر کررہے ہیں۔

امیتابھ بچن

بالی وڈ میں اینگری ینگ مین کا خطاب پانے سے پہلے امیتابھ ایک شپنگ کمپنی میں ملازم تھے اور ان کی ماہانہ تنخواہ  500 روپے تھی۔ جب امیتابھ بچن مشہور ہوئے اور اپنے وقت کی بڑی اداکاراوٗں جیسے جیابچن، ریکھا، ہیما مالنی وغیرہ کے ساتھ اسکرین پرجلوہ گر ہونے لگے تو انہیں ان کی محنت کازبردست معاوضہ ملنا شروع ہوا۔

دھرمیندر

بالی وڈ کے ناموراداکار دھرمیندرنے 1960 میں اپنی پہلی فلم ’دل بھی تیرا ہم بھی تیرے‘ میں کام کرنے کا معاوضہ 51 روپے وصول کیا تھا۔ بعد ازاں شعلے فلم کا ویرو فلمی افق کا درخشاں ستارہ بن گیا اور نا صرف خود بلکہ ان کے دونوں بیٹے سنی دیول اوربوبی دیول 90 کی دہائی میں بالہ وڈ کے مرکزی اداکاروں میں شامل تھے۔

شاہ رخ خان

کنگ خان کہلانے والے شاہ رخ خان نے بالی وڈ پر حکمرانی کا تاج اپنے سر پر سجانے سے پہلئ شاہ رخ خان نے کانٹوں بھری راہ گزر پرسفرکیاہے۔ وہ سینما گھر میں ٹکٹ فروخ کیا کرتے تھے اور انکی پہلی تنخواہ 50 روپے تھی۔ یہ ان کا ماضی تھا اوراب ان کی فلم اربوں روپے کا منافع کماتی ہے۔

ریتک روشن

امیرو کبیر راکیش روشن کے فرزند ریتیک روشن کو کبھی بھی پیسوں کا کوئی مسئلہ نہیں تھا۔ لیکن اس کا مطلب یہ نہیں کہ انہوں نے اداکاری کا معاوضہ نہیں لیا۔
سن 1980 میں ریلیز ہونے والی ان کی پہلی فلم ’آشا‘ کا معاوضہ انہیں 100 روپے ملا تھا۔ کیا آپ یقین کریں گے کہ انہوں نے اس سوروپے کا کیا کیا؟ انہوں نے اسی دن اس سے اپنے لئے کھلونا کار خریدی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں