The news is by your side.

Advertisement

کسی جمہوریت میں جھوٹا شخص وزیرِاعظم نہیں ہوتا،عمران خان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ ملک تباہی کی طرف جا رہا ہے، نواز شریف کے بچے قوم کے پیسے پرعیش کررہے ہیں اور وہ خود اپنی دولت دوسرے ممالک میں منتقل کررہا ہے۔ان خیالات کا اظہار انہوں نے دھرنے کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف بتائے کہ اس نے اثاثے کہاں سے بنائے؟ نواز شریف کے بچوں کی دولت کہاں سے آئی؟ انہوں نے کہا کہ کیا جمہوریت اپنے مفادات کے تحفظ کا نام ہے؟  نواز شریف نے پارلیمنٹ میں جھوٹ بولا،دنیا کی کسی جمہوریت میں جھوٹا شخص وزیراعظم نہیں ہوتا،نواز شریف کے ہوتےہوئے دھاندلی کی شفاف تحقیقات نہیں ہوسکتیں۔

ان کا کہنا تھا کہ جنرل ضیاء کی نرسری میں پلنے والا نواز شریف مجھے کہتا ہے کہ ’’میرے پیچھے فوج کھڑی ہے جبکہ فوج اس وقت نواز شریف کے ساتھ تھی جب اس نے آئی جے آئی بنائی تھی، انہوں نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف ملک کی پہلی جماعت ہے جس نے پارٹی الیکشن کرائے ہم تسلیم کرتے ہیں کہ ان الیکشنز میں غلطیاں ہوئیں، لیکن آئندہ الیکشن مثالی ہونگے۔

عمران خان نے کہا کہ آج مزدوروں کو حقوق دینے والا کوئی نہیں، عوام کے بنیادی حقوق  سلب کئے جا رہے ہیں، میں ہر اس پاکستانی سے مخاطب ہوں جس کا جینا مرنا پاکستان کے ساتھ ہے اس سب سے میری اپیل ہے کہ وہ یہاں پہنچیں۔

پی ٹی آئی کے سربراہ کا کہنا تھا کہ قیام پاکستان سےایوب خان کے دور تک ہماری بیورو کریسی بہت زبردست تھی، لیکن اب آہستہ آہستہ بیورو کریسی کو بھی سیاسی کردیا گیاہے، نواز شریف نے بیورو کریسی میں اپنے حمایتیوں کو اوپر لاکر اہل لوگوں کو پیچھے کردیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ میں اپنے ضمیر کی آواز سنتا ہوں مجھے  ڈپٹی وزیر اعظم کی پیشکش دے کرخریدنے کی کوشش کی گئی، لیکن میں بکنے والوں میں سے نہیں ہوں،قائد اعظم محمد علی جناح میرے لئے رول ماڈل ہیں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں