کمانڈنٹ سہالہ پر غیر اخلاقی سرگرمیوں میں ملوث ہونے کا انکشاف -
The news is by your side.

Advertisement

کمانڈنٹ سہالہ پر غیر اخلاقی سرگرمیوں میں ملوث ہونے کا انکشاف

اسلام آباد: پاکستان کی تاریخ کا اہم ترین سکینڈل سامنے آیا گیا، کمانڈنٹ سہالہ پر غیر اخلاقی سرگرمیوں میں ملوث ہونے کا انکشاف ہوا ہے۔ آئی جی پنجاب نے ایڈیشنل آئی جی نسیم الزمان کوتحقیقات کے لیے راولپنڈی بھیج دیا۔

ذرائع کے مطابق سہالہ میں زیرِتربیت خاتون افسروں کو چھٹی کے بہانے بعض گیسٹ ہاؤسز میں بھجوایا جاتا تھا، ٹریننگ افسروں نے بھی کمانڈنٹ سہالہ پر الزام لگایا ہے کہ وہ غیر اخلاقی سرگرمیوں میں ملوث ہیں۔

حکومت اس اسکینڈل کو دبانے کی کوشش کررہی ہے اور معاملے کی تحقیقات کرنے والی پی ایس پی افسر ایس پی ماریہ سے انکوائری واپس لیکر کمانڈنٹ سہالہ کے کار خاص ایس پی علی محسن کو انکوائری دے دی گئی ہے۔

ایس پی ماریہ نے انکوائری میں خاتون افسروں کو دوسرے گیسٹ ہاؤسز میں لیجانے کی تصدیق کردی تھی۔ خبر کو دبانے کے لیے ڈپٹی کمانڈنٹ سہالہ پر دباؤ ڈالا جا رہا ہے اور ایک حکومتی اہم شخصیت بھی کمانڈنٹ کو بچانے کے لیے سرگرم ہوگئی ہے۔

آئی جی پنجاب نےایڈیشنل آئی جی نسیم الزمان کو تحقیقات کے لیے راولپنڈی بھیج دیا ہے۔

آئی جی پنجاب کا کہنا ہے کہ رپورٹ کی روشنی میں کسی بھی ذمہ دارکو معاف نہیں کیا جائے گا، کمانڈنٹ سہالہ کی لاہور اور ملتان میں کروڑوں روپے کرپشن کے الزامات میں انکوائری بھی ہو چکی ہے لیکن بااثر افسر کو ہمشیہ سیاسی دباؤ کی وجہ سے بچا لیاجاتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں