The news is by your side.

Advertisement

کوئی نقصان ہوا تو وزیراعظم نوازشریف ذمہ دار ہوں گے،عمران خان

گوجرانوالہ :اے آروائی نیوز سے گفتگو میں عمران خان نے کہا کہ پرامن قافلے پرپتھراؤ اور فائرنگ کی گئی،کوئی نقصان ہوا تو وزیراعظم نوازشریف ذمہ دار ہوں گے۔

عمران خان نےکہا کہ پولیس تحفظ فراہم نہیں کررہی،  پولیس نے شر پسندوں کو روکنے کے بجائے ان کی معاونت کی، میں حکومت پر واضح کر دینا چاہتا ہوکہ ‘آزادی مارچ’ کو کوئی قوت نہیں روک سکتی اور اس صورتحال کے بعد وزیراعظم کو اپنا استعفیٰ تیار کرلینا چاہیے میں ان سے اسلام آبد میں نمٹ لونگا۔

عمران خان نے کہا کہ نواز شریف اپنا استعفی تیار رکھیں اُن کی بادشاہت اور گلو بٹ طرزحکومت جلد ختم ہوگا، آزادی مارچ کو کوئی نہیں روک سکتا، کار کن پرامن رہیں۔

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا ہے کہ شیرانوالہ پل کے مقام پر مسلم لیگ نواز کے کارکنان نے پولیس کی گاڑیوں پر کھڑے ہوکر پی ٹی آئی کے کارکنان پرپتھر مارے ہیں۔ ’انھیں شرم آنی چاہیے یہاں عورتیں اور بچے ہیں۔ میرے سارے کارکن سن لیں میں انھیں چھوڑوں گا نہیں۔

 انہوں نے الزام عائد کیا ہے کہ نون لیگ کے ‘گلو بٹوں’ نے ان کے کنٹینز پر حملہ کیا، تحریکِ انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا کہ مسلم لیگ کے کارکنوں نے پرامن قافلے پر حملہ کیا اور فائرنگ کی گئی۔انہوں نے کہا کہ  وہ اسلام آباد  پہنچ رہے ہیں اور وہاں پہنچ کر وزیراعظم سے استعفیٰ طلب کریں گے

گجرنوالہ میں تصادم کے بعد پی ٹی آئی کے قافلے کو جی ٹی روڈ پر روک لیا گیا جبکہ پولیس کی بھاری نفری کو بھی طلب کرلیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں