کولکتہ نائٹ رائیڈرز نے لاہورلائنزکو شکست دیدی -
The news is by your side.

Advertisement

کولکتہ نائٹ رائیڈرز نے لاہورلائنزکو شکست دیدی

حیدرآباد دکن: چیمپیئنز لیگ ٹی ٹوئنٹی میں آئی پی ایل چیمپیئن کولکتہ نائٹ رائیڈرز نے پاکستانی کی ڈومیسٹک چیمپئن لاہور لائنز کو سخت مقابلے کے بعدچار وکٹ سے ہرادیا۔

تفصیلات کے مطابق حیدر آباد دکن کے میدان میں بھارت کی چیمپیئن کولکتہ نائٹ رائیڈرز اور پاکستانی کی ڈومیسٹک چیمپیئن لاہور لائنز کے درمیان گھمسان کی جنگ دیکھنے کو ملی۔ کھلاڑیوں کی جانب سے جارحانہ انداز نے پاک بھارت روایتی میچز کی یادیں تازہ کردیں۔

گوتھم گھمبیر نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، احمد شہزاد اور ناصر جمشید نے طوفانی بیٹنگ کرتے ہوئے پاور پلے کا بھرپور فائدہ اٹھایا۔ ابتدائی چھ اوورز ختم ہونے کے بعد قومی بلے بازوں نے اپنا رنگ دکھانا شروع کردیا۔

نرائن کی گھومتی گیندوں نے رہی سہی کسر پوری کردی، عمراکمل کے چالیس رنز نے لاہور لائنز کے اسکور کو ایک سو اکاون تک پہنچایا، ہدف کے تعاقب میں گوتھم گھمبیر اور روبن اوتھپا نے بولرزکی جم کر پٹائی کی۔

فیلڈرز نے بھی بولرز کا ساتھ دینے کی بجائے بلے بازوں کا ساتھ دیا۔ ایک یا دو نہیں کئی مواقع ضائع کیے، کولکتہ نائٹ رائیڈرز نے گھمبیر اور اوتھما کی جارحانہ اننگز کی بدولت مطلوبہ ہدف آخری اوور میں چھ وکٹوں پرحاصل کرلیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں