کے اے ایس بی کے بعد دیگر بینک بھی مالی مشکلات کا شکار -
The news is by your side.

Advertisement

کے اے ایس بی کے بعد دیگر بینک بھی مالی مشکلات کا شکار

کراچی: کے اے ایس بی بینک کی معطلی کےبعدکئی ہزارکھاتےداروں کے پچپن ارب روپے پھنس گئے۔مزیدکئی چھوٹےبینکوں کی خراب مالی حالت کا بھی انکشاف ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایک بینک کی معطلی نےکئی چھوٹےبینکوں کےمستقبل پر بھی سوالیہ نشان لگادیا ہے۔بینکنگ ذرائع کےمطابق کے اے ایس بی بینک میں کھاتےداروں کے 55 ارب روپے پھنس گئے ہیں۔

جبکہ مزیدکئی چھوٹے بینکوں کےہزاروں کھاتےدار اپنی رقوم کے حوالے سےتشویش کا شکار ہیں۔ ذرائع کےمطابق کے اے ایس بی بینک کے ٹوٹل ڈپازٹس 62 ارب روپے ہیں۔تہتر ہزارتین لاکھ تک کےکھاتوں کی مالیت 2ارب روپے ہے۔

جبکہ بارہ ہزار بڑےکھاتے داروں کی رقم کی مالیت 59 ارب روپے ہے۔اسٹیٹ بینک نےصرف 3 لاکھ والےڈپازیٹرزکو پوری رقم نکالنےکی اجازت دی ہے۔

اسٹیٹ بینک نے 6 ماہ میں صرف ایک بار رقم نکالنےکی نامناسب شرط بھی عائد کر دی ہے۔بینک کےکارپوریٹ اورہائی نیٹ ورک ڈپازیٹرزکو ادائیگیوں میں سخت مشکلات کا سامنا ہے۔

ہزاروں کھاتے دار اسٹیٹ بینک اورکے اے ایس بی بینک کے درمیان سینڈوچ بن گئے ہیں۔بینک کی خراب مالی حالت کے بعد معاملات اب اسٹیٹ بینک دیکھ رہا ہے۔ ترجمان مرکزی بینک کا کہنا ہے کہ کے اے ایس بی بینک کا لائسنس معطل نہیں کیا۔بینک کے آپریشنز جاری ہیں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں