گال ٹیسٹ: پاکستان نے دوسری اننگز میں ایک وکٹ پر چار رنز بنالئے -
The news is by your side.

Advertisement

گال ٹیسٹ: پاکستان نے دوسری اننگز میں ایک وکٹ پر چار رنز بنالئے

گال:پاکستان نے سری لنکا کیخلاف گال ٹیسٹ کی دوسری اننگز میں ایک وکٹ پر چار رنز بنالئے ہے۔ پاکستان کو میزبان ٹیم کی برتری ختم کرنے کیلئے اب بھی اٹھتر رنز درکار ہے۔ گال ٹیسٹ پاکستانی بولرز کے لئے ڈراؤنا خواب ثابت ہوا۔ میچ کے چوتھے روز بھی سری لنکن بلے بازوں نے بولرز کی ایک نہ چلنے دی۔

سری لنکا نے پہلی نامکمل اننگز دو کھلاڑی آؤٹ دو باون اسی رنز پر شروع کی تو پانچ و نز کے اضافے کے بعد مہیلا جے وردھنے جنید خان کا شکار بنے۔ کپتان انجیلو میتھوز نے سنگاکارا کے ساتھ مل کر بولرز کی جم کر درگھت بنائی۔ نہ سعید اجمل کا دوسرا چل سکا اور نہ ہی جیند خان کی یاکرز نے کوئی کمال دکھایا۔ لنکا ڈھانے کے مشن میں فیل ہونے والے بولز سری لنکن بلے بازوں کے سامنے بے بسی کی تصویر بنے رہے۔

سنگاکارا نے کیرئیر کی دسویں ڈبل سنچری ڈالتے ہوئے میچ میں اپنی گرفت میں کرلیا۔ میتھوز سعید اجمل کی گیند پر نروس نائنٹیز کا شکار بنے۔ سری لنکا نے پہلی اننگز پانچ سو تینتس رنز نو کھلاڑی آؤٹ ڈیکلیئر کردی۔ اجمل نے پانچ کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔ پاکستان نے چوتھے روز کے اختتام پر ایک وکٹ پر چار رنز بنالئے ہے۔ احمد شہزاد ایک اور سعید اجمل صفر پر ناٹ آؤٹ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں