گرین ٹی - صحت و توانائی اور پرجوش زندگی کا پوشیدہ خزانہ -
The news is by your side.

Advertisement

گرین ٹی – صحت و توانائی اور پرجوش زندگی کا پوشیدہ خزانہ

سبز چائے کے طاقتور فوائد کے بارے میں آگاہی میں اضافے کے سبب اب زیادہ تر لوگ اس کو اپنی خوراک میں شامل کرنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔ سبز چائے کی خصوصیات کو کئی ممالک نے تسلیم کیا ہے جیسے چائنا صدیوں سے اسے استعمال کرتا چلا آیا ہے۔ وہاں دواؤں کے ماہرین اسے استعمال کرنے کی ترغیب دیتے ہیں۔ کچھ صحت مند مشروبات کے طورپرزندگی کو پرُجوش بنانے کیلئے سبز چائے پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔

green tea

دماغ کی صلاحیتوں میں اضافہ


سبز چائے قدرتی طور پر منفی اثرات توڑ ہے جس کو آپ تلاش کر رہے ہونگے، کیونکہ سب چائے توانائی کی سطح مستحکم کرنے کیلے لئے ایک قابل اعتماد علاج ہے۔ کافی کے برعکس سبزچائے آپ کی ذہنی توانائی کی سطح کو بڑھاتا ہے۔

چربی جلانا


ماہرین تجویز دیتے ہیں کہ سبز چائے موٹاپا کم کرنے کے عمل میں جسم کے میٹابولزم کو تحریئک دیتی ہے۔ ہر انسان کے موٹاپے کی نوعیت مختلف ہوتی ہے لیکن سبز چائے ہرانسانی جسم کو چربی پگھلانے کی سہولت فراہم کرتی ہے سبز چائے میں موجود کیفین اورعلاوہ فیٹی ایسڈ کے استعمال سے جسم کی کارگردگی بڑھاتی ہے۔

green tea

کینسرکے بڑھنے کے خطرات کو کم کرنا


طاقتورانتخاب اینٹی آکسائیڈ سبزچائے میں موجود ہے جو جسم کو قدرتی طور پرمضبوط بنانے اوردفاعی نظام کو بہتربنانے کیلئےمدد کرتی ہے۔ محققین کے مطابق روزانہ سبزچائے پینا کینسرکے بڑھتے ہوئے خطرات کو روکتا ہے جو پروسٹیٹ کینسر، اور بڑی آنت کے سرطان سے منسلک ہے۔

ذیابطیس یا دل کے امراض کا خطرہ کم کرتا ہے


سبز چائے انجائنا اور ذیابطیس کی قسم ٹو کو کنٹرول کرنے میں آپکی مدد کرسکتی ہے۔ خون میں شوگر کے اضافے کو بھی آپ سبز چائے سے کنٹرول کرسکتے ہیں اگر پابندی سے سبز چائے پیتے رہیں تو۔امراض قلب کے روک تھام کے سلسلے میں سبز چائے کے فوائد خون کے وریدوں میں کولیسٹرول میں اضافے کے خلاف ایک مستحکم اور مضبوط دفاعی نظام فراہم کرتے ہیں۔ ہائی کولیسٹرول فالج اور دل کے دورے کے اہم وجوہات میں شامل ہے۔

grean tea benefits

سبزچائے روزانہ ایک کپ


سبز چائے کا ذائقہ آپ کو تھوڑا سا کڑوا لگ سکتا ہے اپنی چائے میں لیموں یا شہد شامل کرلیں تو انتہائی کامیابی کے ساتھ آپ تمام حیرت انگیز نتائج حاصل کرسکتے ہیں جو سبز چائے میں شامل ہیں۔ سبزچائے کو اپنے روزانہ کے معمولات میں شامل کریں جلد ہی آپ اپنی صحت میں بہتری پائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں