The news is by your side.

Advertisement

گلوکارہ ریحانہ کے نئے گانے کی ویڈیو، ایک دیسی چہرہ منظرعام

مشہور امریکی گلوکارہ ریحانہ کے نئے گانے کی ویڈیو میں ایک حیران کن دیسی چہرہ منظر عام پر آگیا ۔

پاپ امریکی گلوکارہ نے اپنے نئے گانے کی ویڈیو میں ایک ایسے چہرے کو منتخب کیا جسے آج تک کسی نے نہیں دیکھا تھا ،ویڈیو میں نطر آنے والا چہرہ صنم نامی  ایک امریکی شہری خاتون کا ہے جس کی عمر 25 سال ہے ۔

گلوکارہ ریحانہ کی اس ویڈیو سے قبل صنم کا کسی ویڈیو اور گانے سے متعلق کوئی تجربہ نہیں ہے،تفصیلات کے مطابق  تین مہینے قبل معروف گلوکارہ ریحانہ نے اپنے آفیشل اکاونٹ سے صنم کو انسٹاگرام پر فالو کیا اور بعد ازاں انہوں نے صنم کو اپنے گانے کی ویڈیو کی پیشکش کردی ۔

معروف گلوکارہ نے صنم کو انسٹاگرام پر پوسٹ کی جانے والی تصویر کو دیکھتے ہوئے صنم کو اپنے گانے کی ویڈیو کے لئے منتخب کیا۔

 

وائس کو انٹرویو دیتے ہوئے صنم نے بتایا کہ ایک صبح ان کو ریحانہ کی جانب سے پیغام موصول ہوا جس میں انہوں نے ان کے ساتھ کام کرنے کی خواہیش کا اظہار کیا۔

صنم کا کہنا تھا کہ پہلے انہیں یقین نہ آیا کہ واقعی یہ حقیقت ہے یا کوئی ان سے مزاق کررہا ہے بعد ازاں جب دوبارہ ان کی جانب سے پیغام موصول ہوا کہ ہم آپ کے ساتھ کام کرنے کے خواہش مند ہیں آپ اپنے رابطے کے لئے ای میل ایڈریس یا نمبر ہمیں دے دیں۔

#BBHMMvideo

A video posted by badgalriri (@badgalriri) on

صنم کا کہنا تھا کہ گلوکارہ ریحانہ نے ان کو بدھ کے دن انسڑاگرام پر فالو اور جمعے کے دن وہ لاس انجلس میں ویڈیو کی شوٹنگ کروارہی تھیں۔صنم نے بتایا کہ ریحانہ ایک بہت پیاری خاتون ہیں، وہ ہمیشہ تعریف کی باندھتی رہتی ہیں۔وہ جتنی مشہور شخصیت ہیں اس مقابلے میں ان کے اندر زرا سا بھی غرور نہیں ہے۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ وہ سیٹ پر کافی وقت بیمار رہیں، شروع کے دو تین دن کی آواز تک نہیں نکل رہی تھی، لیکن وہ ہفتہ میری زندگی کا سب سے خوبصورت ہفتہ تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں