گو نواز گو کا مقصد کرپٹ نظام کا خاتمہ ہے،عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

گو نواز گو کا مقصد کرپٹ نظام کا خاتمہ ہے،عمران خان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ نواز شریف اگر ڈیڑھ کروڑ ووٹ لیتے تو کبھی عوام کے سامنے آ نے سے نہ ڈرتے، پاکستان کی تاریخ میں آج تک کسی کوڈیڑھ کروڑ ووٹ نہیں ملے۔

ان خیالات کا اظہارانہوں نے اسلام آباد میں دھرنے کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان کا کہنا تھا کہ گو نواز گو کے نعرے کا مقصد صرف نواز شریف ہی نہیں بلکہ ملک سے اس پورے کرپٹ نظام کا خاتمہ ہے۔

انہوں نے وزیر اعظم نواز شریف کو مخاطب کرتے ہوئے کہاکہ  نواز شریف میں آپ کو بتا دینا چاہتا ہوں کہ آپ کسی خوش فہمی میں نہ رہیں آپ کے استعفیٰ کے بغیر یہ دھرنا ختم نہیں ہوگا۔

پی ٹی آئی کے سربراہ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں بیس فیصد بچے اور چالیس فیصد بچیاں اسکول نہیں جاتیں اس ملک کا کیا مستقبل ہوگا؟؟ انہوں نے کہا کہ ملک پرقابض حکمران ایمانداری سے اپنے اثاثے ڈکلیئر کریں تاکہ دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہوجائے۔

عمران خان اپنے خطاب میں پیپلز پارٹی کو بھی شدید تنقید کا نشانہ بنایا،انہوں نے کہا کہ آصف علی زرداری بتا ئیں کہ بغیر کام کئے پیسہ کیسے کمایا جاتا ہے؟ اربوں روپے کی دولت کیسے منتقل کی جاتی ہے ؟ انہوں کہا کہ پیپلز پارٹی کے کراچی جلسے میں بھی گو نواز گو کے نعرے لگیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں