site
stats
انفوٹینمنٹ

گھر میں وائی فائی راﺅٹر کہاں رکھا جائے؟

لندن : آج کل وائی فائی کا استعمال عام ہوگیا ہے اور اکثر لوگوں کو اس مسئلہ کا سامنا ہے کہ وائی فائی کے سگنلز گھر میں کہیں اچھی طرح موصول ہورہے ہوتے ہیں اور کہیں بہت ہی کم؟ لیکن لوگوں کو اِس مسئلہ کی اصل وجہ معلوم نہیں ہوتی۔

جب ایک برطانوی سائنسدان کے گھر میں وائی فائی کے سگنل کمزور ہونے کا مسئلہ پیدا ہوا تو اس نے وائی فائی راﺅٹر کو رکھنے کی سہی جگہ کا  تعین کرنا شروع کردیا، جہاں سگنل کا مسئلہ نہ ہو اور بالآخر ریاضیاتی مساواتوں کے ذریعے برطانوی سائنسدان نے معلوم کرلیا کہ سارے گھر میں سگنل پھیلانے کیلئے راﺅٹر کو گھر کے مرکز میں رکھنے سے سگنل اچھی طرح موصول ہوتے ہیں۔

جیسن کول نامی ماہر فزکس مشہور زمانہ امپیریل کالج لندن کے سائنسدان ہیں۔ انہوں نے ہیلموٹز مساواتوں کے ذریعے راﺅٹر رکھنے کی بہترین جگہ کا تعین کیا۔اگرچہ یہ بات بظاہر سادہ معلوم ہوتی ہے کہ طاقتور سگنل کیلئے راﺅٹر کو گھر کے مرکز میں رکھا جائے ۔،

جیسن کا کہنا ہے کہ اس نے ایک کمپیوٹر سافٹ ویئر تیار کیا ہے، جو خود کار طریقے سے اس جگہ کا تعین کرتا ہے کہ جہاں راﺅٹر رکھنے سے سارے گھر میں سگنل موصول ہوسکیں۔

اس بات کی بھی تصدیق کی گئی کہ دیوراریں اور دیگر رکاوٹیں سگنل کو کمزور کرتی ہیں اور طاقتور ترین سگنل کیلئے ضروری ہے کہ آپ کے کمپیوٹر یا موبائل فون اور وائی فائی راﺅٹر کے درمیان کوئی چیز نہ ہو۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top