site
stats
عالمی خبریں

ہر ساتواں برطانوی نوجوان داعش کا حامی

لندن: برطانیہ میں شدت پسند تنظیم داعش سے متعلق ایک سروے کیا گیا، سروے کے مطابق ہرساتواں نوجوان عراق اور شام میں جنگجو گروپ دولتِ اسلامی (داعش) کا پْرجوش حامی ہے۔

لندن سے شائع ہونے والے اخبار دا ٹائم نے سروے کے نتائج کے حوالے سے ایک رپورٹ شائع کی ہے، جس میں بتایا گیا ہے کہ داعش کے حامیوں میں اضافہ سیاست مخالف جذبات کی وجہ سے ہے، برطانیہ میں 25 سال سے کم عمر نوجوانوں کی اکثریت اس جنگجو گروپ کی حامی ہے۔

ماہرین کے مطابق داعش کے جنگجو میدان جنگ میں خوب داد شجاعت دے رہے ہیں اور نوجوان اس صفت کی وجہ سے اس جنگجو گروپ کے گرویدہ ہورہے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق سروے میں مختلف قومیتوں سے تعلق رکھنے والے دوہزار بالغ نوجوانوں سے سوال پوچھے گئے تھے، اس سلسلے میں انتہا پسند گروپوں سے متعلق ایک سے دس درجے تک اسکیل بنائی گئی تھی اور یہ اب تک داعش کے برطانیہ میں اثرات کے حوالے سے پہلا مکمل سروے ہے۔

ماہرین نے کہا ہے کہ اس سروے سے بہت سے غیر مسلموں کے برطانوی حکومت سے متعلق جذبات کی بھی عکاسی ہوتی ہے اور انھوں نے اس حکومت کو مسترد کر دیا ہے۔

کنگز کالج لندن میں مذہب کی سماجیات کے سینئیر لیکچرار مارات شترین نے کہا کہ برطانوی نوجوانوں کی جانب سے داعش کی واضح حمایت کی تین وجوہ ہو سکتی ہیں خارجہ امور سے متعلق لاعلمی، مرکزی دھارے کے میڈیا پر عدم اعتماد اور اسٹیبلشمنٹ کے خلاف باغیانہ احساسات شامل ہیں، مانچسٹر یونیورسٹی میں برطانوی مذہب کے ڈائریکٹر کلائیو فیلڈ نے کہا کہ اس پول سے یہ بھی پتا چلتا ہے کہ ہرہفتے کیوں پانچ برطانوی شہری جہاد کے لیے جا رہے ہیں ہمارے پانچ سو لوگ پہلے ہی شام وعراق میں موجود ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top