The news is by your side.

Advertisement

ہماری حب ا لوطنی کا امتحان کیوں لیا جا رہا ہے؟ فاروق ستار

اسلام آباد : متحدہ قومی موومنٹ نےقومی اسمبلی کے اجلاس میں اپنا احتجاج ریکارڈ کرادیا۔ حق پرست رکن اسمبلی ڈاکٹرفاروق ستارنے اپنی تقریر میں  انٹیلی جنس شیئرنگ کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ اگرایم کیوایم میں کالی بھیڑیں ہیں توانہیں نکالنےمیں ہماری مدد کی جائے۔

تفصیلات کے مطابق نائن زیرو پر رینجرز کا چھاپہ، متعدد رہنماؤں اور کارکنان کی گرفتاریاں، صولت مرزا کے حیرت انگیز انکشافات اور ایم کیوایم سے متعلق قیاس آرائیاں ان سب کی گونج آج قومی اسمبلی میں بھی سنائی دی۔

ایم کیو ایم کے اراکین نے اجلاس میں شدید احتجاج ریکارڈ کرایا۔ ڈاکٹرفاروق ستارکا کہنا تھا کہ روز مرنےا ور جینے سے تنگ آگئے ہیں حب الوطنی کا امتحان کیو ں لیا جا رہا ہے؟

وزیراعظم آرمی چیف، ڈی جی آئی ایس آئی، ڈی جی رینجرز، کور کمانڈر، ایم کیو ایم کے ساتھ ایسا سلوک نہ کر یں، فاروق ستار نے کہا کہ ملکی سیاست کے لئے ہمارا ایک کردار ہے بانوے والا رویہ اختیار کیا گیا تو اس نظام کو بچا نا کسی کے بس کی بات نہیں ہو گی۔

انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف آخری جنگ کراچی میں لڑی جا ئےگی۔ سات سال تک عمران فاروق کےسر کی قیمت مقررکی گئی، آج عمران فاروق کے قاتل بھی معافی طلب کر سکتے ہیں۔

فاروق ستارنےکہاکہ ہمارے ساتھ انٹیجلنس شئیر کی جا ئے، اگر ہماری صفوں میں کو ئی کا لی بھیٹریں چھپی ہیں تو ان کو نکا لنے کے لئے ہماری مدد کی جا ئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں