ہم تھکے نہیں ہے حکومت کے خلاف نیا محاذ کھول سکتے ہے، طاہر القادری -
The news is by your side.

Advertisement

ہم تھکے نہیں ہے حکومت کے خلاف نیا محاذ کھول سکتے ہے، طاہر القادری

لاہور: طاہر القادری نے لاہور میں صحافیوں سے بات کر تے ہو ئے کہا کہ ملک بھر میں عوام میں موجودہ نظام کے خلاف بیداری پیدا ہوئی ہے وہ اس سے پہلے کہیں نہیں دیکھی۔ انھوں نے کہا کہ 75فیصد سول سوسائٹی میرے ساتھ ہے۔

طاہر القادری کا مزید کہنا تھا کہ عوام میں جس قسم کی جمہوری و سیاسی اور سماجی بیداری پیدا ہوئی ہے وہ قابل دید ہے۔ انھوں نے کہا کہ آج شام کو مستقبل کے لائحہ عمل اور دیگر اہم فیصلوں کے اعلانات کئے جائے گے۔

طاہر القادری نے ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ اے آر وائی نیوز پر پابندی آزادی صحافت پر بابندی اور حملہ ہے اور وہ اس کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہے۔ انھوں نے کہا کہ اے آر وائی نیوز نے عوام میں شعور پیدا کرنے میں اہم کردار کیا ہے۔ انھوں نے کہا کہ حکمران آزادیِ صحافت کو کبھی دل سے تسلیم نہیں کرتے کیونکہ میڈیا نے لوگوں کو حکمرانوں اور نظام کے خلاف شعور دیا ہے۔

انھوں نے کہا کہ انقلاب مارچ نے لوگوں میں شعور پیدا کردیا ہے اور وہ اب حکمرانوں کے ہاتھوں بلیک میل نہیں ہونگے۔ انھوں نے مزید کہا کہ حکومت سے کسی قسم کی ڈیل نہیں ہو رہی اور میں اپنے مطالبات پر قائم ہوں۔ انھوں نے کہا کہ جو ہمارے مطالبات ہے وہ حکومت ماننے کو تیار نہیں جبکہ حکومت کے مطالبے کو ہم تسلیم نہیں کر رہے۔

طاہر القادری نے کہا کہ ہمارے لوگوں کو گرفتار کیا جارہا ہے حکومت بتائے کہ وہ کیا چاہتی ہے۔ انھوں نے کہا کہ حکومت مارچ سے خوف زدہ ہو کر اوچھے ہتکنڈے استعمال کررہی ہے ۔ انھوں نے کہا کہ ہم ڈرنے والے نہیں اور نا ہی ہم تھکے ہیں جب چاہیے حکومت کے خلاف نیا محاذ کھول سکتے ہے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں