یمن صورتحال پر قوم اور پارلیمنٹ کو اعتماد میں لیا جائے، مولانا عبدالغفور حیدری -
The news is by your side.

Advertisement

یمن صورتحال پر قوم اور پارلیمنٹ کو اعتماد میں لیا جائے، مولانا عبدالغفور حیدری

سکھر : حکومت یمن صورتحال پرقوم اور پارلیمنٹ کو اعتماد میں لے کر مثبت اقدام اٹھائے، ان خیالات کا اظہار ڈپٹی چیئرمین سینیٹ مولانا عبدالغفور حیدری نے روہڑی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب اور پاکستان کے لا زوال تعلقات ہیں، اور سعودی عرب نے ہر مشکل وقت میں پاکستان کا ساتھ دیا ہے اور سعودی عرب سے ہمارا روحانی رشتہ ہے۔

حکومت کو چاہئے کہ اس سلسلے میں قوم اور پارلیمنٹ کو اعتماد میں لے کر مثبت فیصلہ کرے،ان کا کہنا تھا کہ متعدد پاکستانی یمن اور خلیجی ممالک میں محصور ہیں حکومت پاکستان ان  کی واپسی کے لئے انتظامات کرے۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ عمران خان اور عارف علوی کے جو فون ریکارڈ ہوئے تھے جس میں ان دونوں نے ایک دوسرے کو مبارکباد دی تھی،اس فون ٹیپ والی بات کو ایشو نہ بنایا جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کا پارلیمنٹ میں قدم رکھنا خوش آئند ہے، انہوں نے کہا کہ رینجرز اور پولیس پر حملے قابل مذمت ہیں۔

ملک اور خصوصاً کراچی میں امن و امان کی صرت حال کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ حکومت کو چاہئے کہ تمام پارٹیوں کو اعتماد میں لے۔

تمام سیاسی جماعتیں  مل کر ملک میں امن و امان قائم کر نے کے لئے ایک دوسرے کا ساتھ دیں، انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم سمیت تمام پارٹیوں کوآپریشن سے تکلیف ہوئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں