The news is by your side.

Advertisement

یمن میں عرب اتحاد کی کارروائیاں چھٹے روز بھی جاری

یمن: حوثی باغیوں کے خلاف سعودی عرب کی زیرِقیادت اتحادی ملکوں کی کارروائیاں جاری ہیں، شمال مغربی علاقے میں مہاجر کیمپ پر فضائی حملوں میں پینتالیس افراد ہلاک اور دو سو زخمی ہوگئے، یمنی فورسز سے جھڑپوں میں بیس سے زائد باغی بھی ہلاک ہوگئے۔

سعودی عرب اور اتحادی فوجیوں کی جانب سے حوثی باغیوں پر حملوں کا سلسلہ جاری ہے، سعودی طیاروں نے یمن کے دارالحکومت صنعا میں ائیرپورٹ کے قریب باغیوں کے ٹھکانوں پر بمباری کی۔

یمن کے جنوب مغربی سرحدی علاقے میں بھی باغیوں کے ٹھکانوں کو نشانہ بنایا گیا، حملوں میں باغیوں کے اسلحہ ڈپوؤں کو بھی تباہ کردیا گیا۔ اتحادی ممالک کے طیاروں نے باغیوں کو صنعاء میں صدارتی محل کے قریب نشانہ بنایا جبکہ صنعا میں بھی باغی فوجیوں کے کیمپ اور اسلحہ ڈپو پر بھی بمباری کی گئی۔

سعودی فوج کے ترجمان کا کہنا ہے کہ عرب اتحادیوں نے ساحلی علاقوں کا کنٹرول حاصل کرلیا ہے۔

سعودی فرمانروا شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے کہا ہے کہ یمن میں سلامتی اور استحکام کی خواہش رکھنے والی تمام سیاسی جماعتوں سے مذاکرات کے لئے تیار ہیں تاہم اس کے لئے ہتھیار ڈالنا لازمی ہوگا۔

دوسری جانب چین نے یمن سے اپنے ایک سوبائیس شہریوں کو نکال لیا ۔ چینی فوج نے اتوار کو خلیج میں موجود اپنا بحری بیڑا یمن روانہ کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں