یومِ دفاع، آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا میرعلی اور بنوں کا دورہ -
The news is by your side.

Advertisement

یومِ دفاع، آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا میرعلی اور بنوں کا دورہ

میر علی : آرمی چیف جنرل راحیل شریف یومِ دفاع کے موقع پر میر علی پہنچے اور جوانوں کے ساتھ دن گزارا، جنرل راحیل شریف نے بنوں میں متاثرین کے کیمپوں کا دورہ بھی کیا اور متاثرین کی جلد از جلد بحالی کی ہدایات دیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف میر علی پہنچے اور یومِ دفاع فوجی جوانوں کے ساتھ گزارا، دہشتگردوں کے خلاف بر سر پیکار جوانوں کے یومِ دفاع کی آمد اور سپہ سالار کی فرنٹ لائن پر موجودگی سے حوصلے مزید بلند ہوگئے۔

آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے بنوں میں شمالی وزیرستان سے نقل مکانی کرنے والوں کے کمپوں کا دورہ کیا، جنرل راحیل شریف بکا خیل آئی ڈی پیز کیمپ میں متاثرین سے ملنے کے لئے پہنچے، اس موقع پر آرمی چیف کا کہنا تھا کہ متاثرین وزیرستان کو جلد از جلد ان کے مقام پر منتقل کیا جائے گا، پاک فوج متا ثرین شمالی وزیرستان کی ہر طرح سے خدمت اور خیال رکھ رہی ہے۔

دوسری جانب یومِ دفاع پر اپنے پیغام میں ایئر چیف مارشل طاہر رفیق بٹ کا کہنا تھا کہ مغربی سرحدوں پر دہشتگردوں کیخلاف آپریشن جاری ہے، جس میں پاک فضائیہ اپنا بھر پور کردار ادا کررہی ہے، آپریشن میں بے گناہ لوگوں کی جانوں کا خیال رکھتے ہوئے ملکی اور غیر ملکی دہشتگردوں کا خاتمہ کیا جا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں