یوم علی پر ملک بھر میں سیکیورٹی کے سخت انتظامات -
The news is by your side.

Advertisement

یوم علی پر ملک بھر میں سیکیورٹی کے سخت انتظامات

کراچی :یوم علی کے موقع پر ملک بھر میں سیکیورٹی انتہائی سخت کردی گئی ہے، ملک بھر میں یوم علی کے موقع پر امن وامان برقرار رکھنے کے لئے فول پروف سیکیورٹی کے انتظامات کئے جارہے ہیں ۔کئی شہروں ٕمیں ڈبل سواری پر پابندی عائد کردی گئی ہے جبکہ بڑے شہروں میں موبائل فون سروس بند رہنے کا امکان ہے، موبائل فون بندش کا دورانیہ صبح چار بجے سے رات گیارہ بجے تک ہوگا

      یوم علی کے موقع پر سیکیورٹی خدشات کے پیش نظر پشاور میں ایک دن کے لئے دفعہ ایک سو چوالیس کے تحت موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی عائد کر دی گئی ہے، راولپنڈی ، جہلم ، اٹک اور چکوال میں سیکیورٹی کے سخت ترین انتظامات کرلئے گئے ہیں جبکہ ان اضلاع میں موبائل فون سروس بند رکھنے کا بھی امکان ہے۔

سندھ حکومت نے سیکیورٹی خدشات اور یوم علی کے دن امن وامان برقرار رکھنے کے لئے موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر انیس رمضان سے اکیس رمضان تک پابندی لگانے کے ساتھ موبائل فون سروس بند کرنے کے لئے وفاق کو خط ارسال کردیا ہے۔

گوجرانوالہ اور ڈی جی خان میں بھی موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی اور دفعہ ایک سو چوالیس نافذ کردی گئی۔ فیصل آباد میں دو مجالس اور تین جلوسوں کو حساس قرار دیا گیا ہے ۔ شہر میں امن و امان برقراررکھنے کیلئے ایلیٹ فورس سمیت رینجر اور فوج کے دستے بھی گشت کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں