The news is by your side.

Advertisement

آج 12لاکھ سے زائد پودے لگا کر ریکارڈ بنائیں گے، عثمان بزدار

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا ہے کہ پورے صوبے میں پودے لگا کر ٹائیگر فورس ڈے منفرد انداز سے منائیں گے، 12لاکھ سے زائد پودوں کا ریکارڈ بنائیں گے۔

یہ بات انہوں نے پنجاب میں ٹائیگر فورس ڈے پر شجرکاری مہم کے آغاز پر اپنے پیغام میں کہی، انہوں نے کہا کہ درخت لگا کر آئندہ آنے والی نسلوں کا مستقبل محفوظ بنانا چاہتے ہیں، درختوں سے محبت ہمارے یقین اور ایمان میں شامل ہے۔

عثمان بزدار نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان کا10ارب درخت لگانے کا ہدف پورا کرنے کیلئے کوشاں ہیں، ٹائیگر فورس ڈے پودے لگا کر منفرد انداز سے منائیں گے، عوام بڑھ چڑھ کرپودے لگائیں اور ان کی نگہداشت کریں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے ٹائیگر فورس کے اہلکاروں کو ہدایت کی کہ شجرکاری مہم کی قومی خدمت میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں، صوبہ بھر میں آج520مقامات پر پودے لگائے جائیں گے، ایک ہی دن میں 12لاکھ سے زائد پودے لگا کر ریکارڈ بنائیں گے۔

سردار عثمان بزدار کا اپنے پیغام میں مزید کہنا ہے کہ شجرکاری کر کے سیالکوٹ میں نیا جنگل آباد کریں گے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی زیر صدارت اعلی سطح کا اجلاس میں کہا گیا تھا کہ پنجاب حکومت نو اگست کو ٹائیگرز فورس ڈے منائیگی۔

ٹائیگرز فورس ڈے پر پنجاب کو سرسبز بنانے کے عزم کا اعادہ کیا جائے گا اس سلسے میں12 لاکھ سے زائد پودے لگائے جائیں گے، صوبے میں 520 تقریبات منعقد ہوں گی۔

پنجاب کے ہر شہر میں ٹائیگرز فورس ڈے پر پودے لگانے کا پلان بنایا گیا ہے، یہ نوجوان عوام کی خدمت کیلئے وزیراعظم کے رضا کار ہیں جو عوامی خدمت کی سرگرمیوں میں حصہ لے رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں