The news is by your side.

Advertisement

بارہ مولا میں بھارتی فوج کی بربریت، فائرنگ سے دو کشمیری شہید

سری نگر : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کے ظلم و بربریت کا سلسلہ تاحال نہ تھم سکا، بارہ مولا میں دو کشمیری نوجوانوں کو شہید کر دیا گیا۔ دو روز میں پانچ کشمیری نوجوان شہید ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی ریاستی دہشت گردی پوری بربریت کے ساتھ جاری ہے، بارہ مولا میں بھارتی فورسزکی فائرنگ سے مزید2کشمیری شہید کردیئے گئے، وادی میں انٹرنیٹ اور موبائل فون سروس بھی بند کردی گئی۔

کشمیر میڈیا سروس (کے ایم ایس) کے مطابق قابض فوج نے گزشتہ رات بارہ مولا کا محاصرہ کر کے چادر اور چار دیواری کے تقدس کو پامال کیا۔

نام نہاد سرچ آپریشن کی آڑ میں دو کشمیری نوجوانوں کو شہید کر دیا گیا۔ بھارتی فورسزنے بارہ مولا کے محاصرے کتے دوران گھرگھر تلاشی لی، توڑپھوڑ اور خواتین سے بدتمیزی بھی کی گئی۔

کشمیری میڈیا سروس کے مطابق ظالم بھارتی فوج کی جانب سے کشمیری نوجوان کی شہادت کے بعد علاقے میں غیراعلانیہ کرفیو نافذ کردیا گیا ہے جبکہ انٹرنیٹ اور موبائل فون سروس بھی بند کردی گئی ہے۔

اس کے علاوہ  بھارتی فورسز نے سرچ آپریشن میں متعدد نوجوانوں کو گرفتار کرکے شدید تشدد کا نشانہ بنایا اور انہیں نامعلوم مقامات پر منتقل کردیا گیا، ۔

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج آزادی کی آواز کو دبانے کے لیے مختلف ہتھکنڈے استعمال کررہی ہے اور اب تک ہزاروں کشمیری شہید اور زخمی ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں