بالی ووڈ کے 10 ایسے ستارے جو جیل کی ہوا کھا چکے ہیں -
The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ کے 10 ایسے ستارے جو جیل کی ہوا کھا چکے ہیں

شہرت اور پُرتعیش زندگی کو ہضم ہر کسی کے بس کی بات نہیں، یہی وجہ ہے جب کوئی مشہور اور انتہائی دولت مند ہوتا ہے تو اصل رنگ دکھانے لگتا ہے۔ کچھ ایسے ہی بالی ووڈ کے 10متنازعہ سٹار ز کے بارے میں آپ کے بتاتے ہیں جنہیں جیل کی ہوا کھانی پڑی ۔

اکشے کمار

Bollywood

بالی ووڈ سپر سٹار اکشتے کمار کو مارچ 2009 میں ایک تقریب کے دوران بیہودہ حرکات کرنے پر گرفتار کیا گیا تھا ۔مارچ 2009 میں لکمی فیشن ویک کے دوران سر عام اکشے کمار کی بیوی ٹونکل اپنے شوہر کی پینٹ کے بٹن کھو ل رہی تھی جس فوٹو گرافرز اور مووی میکرز نے کیپچر کر لیا تھا ۔ اس بیہودگی پر اکشے کو گرفتاری دینا پڑی تھی ۔
سونالی بندرے

Bollywood

سونالی بندرے کو ایک میگزین کے لئے نامناسب پوز دے کر ہندوﺅں کے مذہبی جذبات کو ٹھیس پہنچانے پر جیل جانا پڑا تھا ۔

فردین خان
Bollywood

اوم جے جگدیش اور جنگل سمیت متعدد بالی ووڈ فلموں میں بطور ہیرو اداکاری کرنے والے فرید خان کو کوکین رکھنے کے جرم میں گرفتار کیا گیا ۔ فردین خان کو کوکین برآمد ہونے پر کچھ عرصہ علاج بھی کروانا پڑا ۔

جان ابراہیم
Bollywood

ہیوی بائیک کے شوقین جان ابراہیم کو 2010میں بری ڈرائیونگ اور دو لوگوں کو زخمی کرنے کے جرم میں سزا کا سامنا کرنا پڑا۔ جان کو پندرہ روز جیل میں بیتانے کے بعد ضمانت پر رہائی مل گئی تھی ۔

شانی اہوجا

Bollywood
فلم ’گینگسٹر‘ کے اداکار کو اپنی ملازمہ سے زیادتی کرنے کے جرم میں 7سات قید کی سزا ہوئی ہے ۔ اس گھناﺅنے جرم نے اس ادکار کا سارا کیریئر بھی تباہ کر دیا۔

سلمان خان

Bollywood
بھارتی ریاست راجستھان میں ایک فلم کی شوٹنگ کے دونوں کے دوران دبنگ خان نے ہرنوں کا شکار کیا جس کے نتیجے میں انہیں جیل کی یاترا کرنا پڑی ۔

سنجے دت

Bollywood
1993 میں ممبئی سلسلہ وار بم دھماکوں کے کیس میں سنجے دت کو سزا ہوئی ۔ بالی ووڈ کے کھل نائیک پر ممبئی بم دھماکوں میں استعمال ہونے والا اسلحہ خرید نے کا الزام تھا۔

سیف علی خان

Bollywood
بالی ووڈ کے نواب کو ایک پوش ریسٹونٹ میں کھانے کے دوران ایک شخص کو مکا مارنے پر حراست میں لیا گیا تھا ۔ سیف اس وقت کرینہ کپور اور اس کی بہن کرشمہ کپور کے ساتھ ڈنر کر رہا تھا جب یہ ناگوشگوار واقعہ رونما ہوا۔

مدوبالا

Bollywood
انڈین فلم انڈسٹری کی سب سے خوبرو اداکارہ مدو بالا کو 1957 میں ایک فلم میں اداکاری کا معاہدہ کرنے کے بعد اس میں کام سے انکار پر سزا کا سامنا ہوا ۔ دلیپ کمار بھی اس وقت مدو بالا کے خلاف ہو گئے تھے اور ان میں ان بن چل رہی تھی جس کا فائدہ یہ ہوا کہ دلیپ کمار نے بھی عدالت میں فلم ڈائریکٹر کے حق میں بیان دیا ۔

مونیکا بیدی

Bollywood
90کی دہائی کی اداکارہ مونیکا بیدی کو 2006 میں فرضی نام سے پاسپورٹ بنانے کے جرم میں گرفتار کیا گیا ۔ نومبر 2010 میں بھارتی عدالت عظمیٰ نے فیصلہ برقرار رکھا تاہم سزا میں کمی کر دی کیونکہ اداکارہ پہلے ہی جیل کاٹ رہی تھی ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں