The news is by your side.

Advertisement

چمن اور خانیوال میں ٹریفک حادثات، 10 افراد جاں بحق

چمن/خانیوال: بلوچستان کے شہر چمن اور پنجاب کے شہر خانیوال میں مختلف ٹریفک حادثات میں ایک خاتون سمیت 10 افراد زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ چمن شاہراہ پر جنگل پیرعلیزئی کے قریب کوچ اور پک اپ میں تصادم ہوا، جس کے نتیجے میں 7 افراد جاں بحق ہو گئے۔

لیویز ذرایع کا کہنا ہے کہ چمن میں ہونے والے ٹریفک حادثے میں ایک شخص زخمی ہوا ہے۔ حادثے کے باعث مسافر کوچ پک اپ پر الٹ گئی تھی۔

حادثے میں جاں بحق ہونے والے افراد پک اپ میں سوار تھے، جن کی شناخت تا حال نہیں ہو سکی ہے، بتایا جاتا ہے کہ کوچ چمن سے کراچی جا رہی تھی۔

یہ بھی پڑھیں:  چوبیس گھنٹوں کے دوران پنجاب میں 807 ٹریفک حادثات، 9 افراد جاں بحق سیکڑوں زخمی

ریسکیو آپریشن کے بعد کوئٹہ چمن شاہ راہ ٹریفک کے لیے کھول دی گئی ہے۔

دوسری طرف پنجاب کے شہر خانیوال میں موٹر وے ایم 4 پر کار اور ٹرک میں ٹکر ہوئی جس کے نتیجے میں ایک خاتون سمیت 3 افراد جاں بحق ہوئے۔

ریسکیو ذرایع کے مطابق خانیوال حادثے میں 3 بچوں سمیت 5 کار سوار افراد شدید زخمی ہوئے ہیں جنھیں طبی امداد کے لیے فوری طور پر اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ ملک کی سڑکوں پر آئے دن افسوس ناک ٹریفک حادثات رو نما ہو رہے ہیں، جن میں قیمتی جانیں ضایع ہو جاتی ہیں، ان حادثات کی اکثر وجہ تیز رفتاری بتائی جاتی ہے۔

دو ہفتے قبل پنجاب ایمرجنسی سروس کی ایک رپورٹ میں کہا گیا تھا کہ 20 جولائی کو چوبیس گھنٹوں میں صوبے بھر میں 807 روڈ ٹریفک حادثات ہوئے، جن میں 9 افراد جاں بحق جب کہ 892 افراد شدید زخمی ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں