The news is by your side.

Advertisement

عاشورہ : امن و امان اورفول پروف سیکیورٹی پرگورنرسندھ کا اظہاراطمینان

کراچی : گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان کی عاشورہ محرم کے دوران صوبہ میں امن و امان برقرار رکھنے کے لئے وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی کاوشوں کی تعریف کی، انہوں نے کہا کہ وزیر اعلیٰ سندھ نے مسلسل اجلاسوں کے انعقاد ،بریفنگز اور دوروں کے ذریعہ امن و امان کی صورتحال کو یقینی بنایا۔

گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان نے چیف سکریٹری سندھ محمد صدیق میمن ،ڈائریکٹر جنرل رینجرز میجر جنرل بلال اکبر،ڈپٹی مئیر کراچی ارشد وھرہ ،انسپکٹر جنرل پولیس سندھ اے ڈی خواجہ اور ایڈیشنل آئی جی مشتاق مہر سے بھی رابطہ کیا۔

گورنر سندھ نے عاشورہ محرم کے جلوسوں اور مجالس کی فول پروف سیکیورٹی یقینی بنانے پر مبارکباد پیش کی، انہوں نے عوام، علمائے کرام ،جلوسوں کے شرکاءاور منتظمین کی جانب سے سیکیورٹی اداروں سے مکمل تعاون کی تعریف کی۔

گورنرسندھ کا کہنا تھا کہ محرم الحرام کی مجالس ،جلوسوں کی سیکیورٹی اور صفائی ستھرائی کے لئے مثالی اقدامات کئے گئے۔ فول پروف سیکیورٹی کو ہر حال میں یقینی بنانے پر رینجرز و پولیس سمیت تمام سکیورٹی ادارے اور اسکاؤ ٹس تنظیمیں مبارکباد کی مستحق ہیں۔

گورنر سندھ نے کہا کہ امام بارگاہوں ،مساجد اور مجالس کے مقامات کے باہر اور جلوسوں کے راستوں پر صفائی ستھرائی کے لئے ڈپٹی میئر کراچی نے نمایاں کردار ادا کیا۔

صوبہ کے کمشنروں اور ڈپٹی کمشنروں کے موثر اور مربوط اقدامات کے باعث تمام اضلاع میں صورتحال کنٹرول میں رہی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں