site
stats
لائف اسٹائل

ایسی 10 چیزیں جن کا استعمال آپ کے بالوں کو جھڑنے سے روکیں

بالوں کے گرنے کا مسئلہ تقریباً ہر گھر میں موجود ہے، لڑکے لڑکیاں سب اس مسئلہ کا شکار ہیں اور آپ جو کچھ بھی کھاتے ہیں اس کا براہِ راست اثر آپ کے بالوں پر ہوتا ہے اس لیےاگر آپ غذا متوازن انداز میں نہیں کھاتے تو بال گرنے اور پتلے ہونے کی شکایات بڑھتی رہیں گی، ایسی غذائیں کھائیں جن میں تمام ضروری اجزا شامل ہوں جو وٹامن سے بھی بھرپور ہوں۔

بال گرنے کی کئی وجوہات ہے، مثلاََ ذیابیطس، وٹامن کی کمی، نیند کی کمی ، تناﺅ، وغیرہ، آج ہم آپ کو ایسی چیزیں بتائیں گے جن کے استعمال سے آپ کے بال نہ صرف گھنے، سیاہ، چمکدار اور مضبوط ہو جائیں بلکہ آپ بال گرنے کی مصیبت سے بھی جان چھڑا لیں گے۔

اگر بالوں میں مناسب تیل لگاتے رہیں اس طرح بالوں کی حفاظت سے ان کے گرنے کو بہت حد تک کم کیا جاسکتا ہے۔

مچھلی

انسانی بال پروٹین جائبر سے بھرپور ہوتے ہیں اس لئے نئے بال اگانے کے لئے مچھلی بہت ہی مفید ثابت ہوتی ہے، اس میں پروٹین کی تعداد بہت کثیر پائی جاتی ہے، مچھلی میں اومیگاتھری فیٹی ایسڈز اور وٹامن کی کافی مقدار اس میں پائی جاتی ہے، جو انسانی صحت کے لئے بہت بہتر ہے۔

ہفتے میں ایک بار مچھلی کا استعمال آپ کے بالوں کو گرنے سے روک سکتا ہے۔

post-10

ایلو ویرا

گرتے ہوئے بالوں کو روکنے کیلئے ایلو ویرا کا استعمال بہترین گھریلو نسخہ ہے، ایلوو ویرا سر کی خراب جلد کی درستگی اور اسے سکون پہنچانے کا کام کرتا ہے اور یوں بالوں کے خلیات کے لیے صحت مند ماحول بناتا ہے، ایلو ویرا سیبم نامی تیل کو صاف کرنے میں بھی مدد دیتا ہے جو بالوں کی جڑوں کو بند کرتا اور بالوں کو دوبارہ اگنے سے روکتا ہے۔

ایلو ویرا کو اپنے سر کی جلد پر رگڑیں یا ایلو ویرا سے بنا شیمپو استعمال کریں۔

post-8

شہد

شہد انسانی بالوں میں بہت حد تک بہتری لا سکتا ہے. ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ 90 فیصد شہد لے کر 10 فیصد پانی ملا کر محلول بنا لیں اور اس کو 4 ہفتوں ہر دو دن کے بعد سر کو لگائیں، جس کے بعد آپ نتائج دیکھ کر خود حیران رہ جائیں گے۔

post-5

پیاز کا عرق

پیاز کا عرق بالوں کے گرنے کا قدرتی طریقہ علاج ہے ، پیاز کا عرق بالوں کو بڑھانے میں بہت مددگار ہوتا ہے، چھ ہفتوں تک روزانہ دو مرتبہ پیاز کا عرق جڑوں میں لگانے سے حیرت انگیز نتائج مل سکتے ہیں۔

پیاز کا عرق اپنے سر کی جلد پر لگائیں اور 15 منٹ کے لیے بیٹھ جائیں۔ پھر اسے اپنے عام شیمپو کے ذریعے دھولیں۔

post-9

میتھی

صحت مند بالوں کی نشوونما اور بڑھوتری کیلئے میتھی کا استعمال زمانہ قدیم سے دنیا کے مختلف حصوں میں کیا جارہا ہے۔ دو سے تین چمچ میتھی کو پانی میں مکس کرکے بالوں پر لگائیں۔

post-2

آلو کا رس

پیاز کے ساتھ آلو کے رس کو ملا کر بالوں پر لگانے سے صحت مند بال جلد بڑے ہو جاتے ہیں، آلو کا رس نہ صرف بالوں کو بڑھاتا ہے بلکہ یہ کسی بھی وجہ سے متاثر ہونے والے بالوں کا علاج بھی ہے۔ آلو وٹامن اے، بی اور سی سے بھرپور ہوتا ہے، جو انسانی جسم کی اہم ضرورت سمجھے جاتے ہیں۔ آلوؤں کے رس میں ایک انڈے کی زردی اور ایک چمچ شہد ملاکر بالوں پر لگائیں۔

post-7

 

پالک

تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ خواتین میں وٹامن ڈی ٹو کی کمی ہوتی ہے، جس کو پورا کرنے کے لئے خواتین اگر پالک کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں تو بالوں کو مسئلہ باآسانی حل ہو سکتا ہے۔

post-6

لہسن

لہسن بھی بالوں کے گرنے میں روک تھام پیدا کرتا ہے، اس میں لیسین کی مقدار کافی پائی جاتی ہے، اگر لہسن کی تریاں لے کر تیل میں ڈال کر اس کا مساج سر پر کیا جائے تو انسانی بال کافی مقدار تک دوبارہ آنا شروع ہو جاتے ہیں۔

garlic

 

ناریل

ناریل کا تیل سر کی جلد کو نم کرنے کی قدرتی صلاحیت رکھتا ہے، اگر سر کی خشکی کی وجہ سے بال گر رہے ہیں تو ناریل کا دودھ اس کا قدرتی علاج فراہم کر سکتا ہے۔ یہ بالوں کے گرنے کو روک سکتا ہے اور ان کو بہتر صحت دے سکتا ہے۔ روزانہ دس منٹ تک ناریل کے دودھ کو بالوں کی جڑوں میں لگائیں۔

ناریل کا تیل بالوں کو ٹوٹنے سے اور لمبا کرنے میں بہت مدد دیتا ہے اور اگر لیموں‌ کا جوس اس میں ملا کر اس کو سر پر لگائیں تو بال سفید بھی لمبے عرصے تک رہ سکتے ہیں۔

post-4

سیب کا سرکہ

سیب کے سرکہ میں بالوں کیلئے بے شمار فوائد چھپے ہوئے ہیں، بالوں کی جڑوں میں گانے سے یہ ان کے بڑھنے کی رفتار کو تیز کر دیتا ہے۔

post-1

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top