The news is by your side.

Advertisement

نوے کی دہائی ، اور بچپن کی یادیں

کراچی: پاکستان میں ٹیکنالوجی کی آمد سے قبل اگر 90 کے دہائی کی بات کی جائے تو چند ایسی چیزیں سامنے آتیں ہیں جو ماضی کی یادوں کو رنگین بنا دیتی ہیں۔

نوے کی دہائی میں جب کمپوٹر گیمز ، ٹیکنالوجی اور جدید سمارٹ کی آمد نہیں ہوئی تھی تو بچوں کے کھیلوں کے انداز اور کھیل بھی مختلف ہوا کرتے تھے ایسے کھیل جو ہوتے تو بہت سادہ تھے ،لیکن دلوں میں گھر کرلیتے تھے ۔

ماضی کی چند یادیں ایسی بھی ہوا کرتی تھیں جنہیں یاد کرکے آج بھی ماضی حسین نظر آتا ہے۔ماضی کی چند یادیں مندجہ ذیل ہیں۔

نینٹینڈو 64 (سیگا گیمز)۔
90s

نوے کی دہائی میں ہر بچے کا پسندیدہ گیم نینٹنڈو 64 ہوا کرتا تھا اس میں مختلف گیمز کی کیسٹ ہوا کرتی تھیں جس میں مشہور ترین ماریو ، کال آف ڈیوٹی اور ڈرونا ایکس باکس نامی کھیل ہوا کرتا تھا۔ موجودہ دور میں اس سیگا گیمز کی جگہ کسی حد تک پلے اسٹیشن اور سمارٹ فون میں موجود گیمز نے لے لی ہیں۔

وی سی آر

90s
وی سی آر ماضی کی ٹیکنالوجی میں ایک ایسی چیز تھی کہ شاید اب اس کا وجود نہیں لیکن اس یادیں ابھی ذہنوں میں تازہ ہیں، وی سی آر کو بالی ووڈ فلمیں دیکھنے اور شادیوں کی بنائی گئی فلموں کو دیکھنے کے لئے زیادہ تر استعمال کیا جاتا تھا۔ اس کے بعد سی ڈی لیکن موجودہ دور میں اس کی مکمل جگہ ڈی وی ڈی نے لے ہے۔

یویو

90s
یاد ہوگا کہ ہم بچپن میں ایک کھلونے سے کھیلا کرتے جس کا نام یو یو تھا اسے اپ ڈاون وہیل کے نام سے بھی جانا جاتا تھا ،  یو یو ایک لائٹ اور ایک بغیر لائٹ والا ہوتا تھا ، اس میں موجود ایک دھاگے کے ذریعے اسے نیچے پھنک کر اسی دھاگے کے ذریعے اشاروں میں اوپر کھینچا جاتا تھا یہ نوے کی دہائی کا مشہور ترین کھلونے میں سے ایک تھا۔

واک مین

90s
چلتے پھرتے گانے سنا ہر ایک نوجوان اور بچے کا پسندیدہ مشغلہ ہوتا ہے آج کے دور میں گانےسنے کے لئے موبائل فون اور مختلف میوزک پلیئر کو استعمال کیا جاتا ہے لیکن نوے کی دہائی میں گانے سنے کے لئے واک مین کو استعمال کیا جاتا تھا یہ اس دور کی ایک جدید چیز تھی کہ اپنی جیب رکھے واک مین کے ذریعے چلتے پھرتے اپنی پسند کی کیسٹ کو سن سکتے تھے۔

لائٹ والے جوتے

90s
نوے کی دہائی میں موجود ہر بچے کی اپنے والدین ایک چیز کی ضرور مانگ ہوتی تھی کہ جسے بچوں کی زبان میں لائٹ والے جوتے کہا جاتاتھا ،  یہ ایک چیز تھی کہ بچے اسے پہن کر خوشی سے بھولے نہیں سماتے تھے۔

ڈائلاپ انٹرنیٹ

90s
آج کے دور میں جہاں تیز ترین انٹرنیٹ ہر کسی پہنچ میں ہے اسی طرح ایک وقت ایسا بھی تھا کہ جب انٹرنیٹ کی ترسیل کے لئے بڑے پاپڑ بیلنے پڑھتے تھے گھر میں موجود ٹیلی فون کی کیبل کو کمپوٹر موڈیم سے منسلک کر کے مختلف انٹرنیٹ کارڈ کے ذریعے انٹرنیٹ حاصل کیا جاتا تھا جو آج ماضی کی ایک یادگار بن گئی ہے۔

کھیلونا گیم

90s
نوے دہائی میں جب الیکٹرونک گیمز آئے تو انہوں نے دھوم مچادی ہر بچے کے پاس مخلتف گیمز ہوا کرتے کسی کے پاس بیٹری سے چلنے والی کار ہوتی تھی تو کسی کے پاس مچھلیاں پکڑنے والا گیم ہوتا تھا ۔

لیگو

90s

بچوں کو بچپن سے ہی بلڈنگ بنانے اور چیزوں کو جوڑنے کا شوق ہوتا ہے، جس کے لئے لیگو  ایک گیم جسے چھوٹے سے چھوٹا بچہ بھی لطف اندوز ہوتا تھا۔

کاغذ کے کھیلونے

90s
بچپن میں کاغذ سے کھیلنے کا بھی اپنا مزہ تھا خاص طور پر اگر نوے کی دہائی کی بات کی جائے تو اس طرح کی جدید ٹیکنالوجی کے نہ ہونے کے باعث کاغذوں سے کھیلا جاتا تھا ، جسے کاغذ کے جہاز ،، کشتی اور مختلف طرح شکل بناکر کھیلا جاتا تھا ۔

کارٹون

90s
کارٹون ہر بچے کی پسند ہوتا ہے چاہیے آج کی بات کی جائے یہ ماضی کی بچوں کے نذدیک کارٹون کی اہمیت بہت ہوتی ہے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں