The news is by your side.

Advertisement

شارجہ میں ایک ہزار سال قدیم اسلامی سکے دریافت

دبئی: شارجہ میں کھنڈرات کی کھدائیوں اور آثار قدیمہ کے ماہرین ہزاروں سال پرانے اسلامی سکے دریافت کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔

یہ تاریخی دریافت شارجہ آثار قدیمہ اتھارٹی کی مقامی ٹیم نے شارجہ کے وسطی علاقے سے ہوئی، جن میں عباسی خاندان کے نادر چاندی کے درہم بھی شامل ہیں.

دریافت کئے جانے والے سکوں پر اس دور کے پانچ خلیفہ ، خلیفہ ابو جعفر منصور ، خلیفہ محمد المہدی، خلیفہ ہارون الرشید، خلیفہ محمد الامین ،خلیفہ ابو جعفر عبداللہ الامعون کی شبیہ موجود ہے۔

خاص بات یہ ہے کہ ہارون الرشید کی اہلیہ لیڈی زبیدہ (ام جعفر) کا چاندی کا درہم لنک بھی دریافت شدہ اشیا میں شامل ہے،اس کے علاوہ ایک تابنے کی عباسی فائل بھی ملی ہے۔

آثار قدیمہ اتھارٹی کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر صباح ابود جاسم نے کہا کہ یہ دریافت علاقے میں عباسی خاندان کی ابتدائی موجودگی کی تصدیق کرتی ہے، کچھ سکے نویں اور دسویں صدی کے طرز سے تعلق رکھتے ہیں جبکہ مٹی کے کچھ برتن بھی ملے تھے۔

یہ بھی پڑھیں:  سکے ڈھالنے کی قدیم ورکشاپ دریافت

ہجری دور کے (154-199) کے سالوں کے درمیان آٹھویں تا نویں صدی کے اوائل میں ان سکوں کو کئی جغرافیائی اور انتظامی علاقوں کے حساب سے ڈھالا گیا، ان میں مراکش (العباسیہ 154-166 ہجری)، فارس ( کورہ المہدیہ 154) الرائے (الجبل) صوبہ (ال محمدیہ سٹی 192) خراسان ریجن (182، 186 اور 194 ہجری) آرمینیا ( 191 ) اور ٹرانسوکیانا(190،198، 199) کے علاقے کے سکے شامل تھے۔

ان سکوں کی دریافت عباسی خاندان کے دور حکومت کے دوران شارجہ اور یو اے ای کی اہم تاریخی حیثیت کو اجاگر کرتی ہے اور یہ ظاہر کرتی ہے کہ اس دور میں شارجہ، یو اے ای میں تجارتی سرگرمیوں کی کیا نوعیت تھی؟

Comments

یہ بھی پڑھیں