The news is by your side.

Advertisement

فلیٹ کا ماہانہ کرایہ 1 لاکھ ڈالر! ایسی کیا خاص بات ہے؟

ماسکو : روسی دارالحکومت دنیا کے سب سے مہنگے شہروں میں شمار ہوتا ہے جہاں پُرتعیش عمارتیں، ہوٹلز اور فلیٹس موجود ہیں لیکن ماسکو میں ایک فلیٹ ایسا بھی ہے جس کا ایک ماہ کرایہ ہی صرف 1 لاکھ ڈالر اور ایک رات کا کرایہ 3 ہزار ڈالر ہے۔

دنیا کے کئی ممالک میں بے تحاشا غیر منقولہ جائیدادیں موجود ہیں جن کی مالیت میں بے پناہ اضافہ ہوتا چلا جارہا ہے لیکن روسی دارالحکومت ماسکو میں ایک ایسا فلیٹ بھی واقع ہے جس کا سن کر کرائے داروں کے پاؤں تلے زمین نکل جاتی ہے۔

جی ہاں! ماسکو میں واقع ایک اپارٹمنٹ میں سنگ مرمر کا بے تحاشا استعمال کیا گیا ہے اور یہ فلیٹ روسی پارلیمنٹ کی عمارت سے محض چند میٹر کے فاصلے پر واقع ہے جبکہ مرکزی گرجا گھر میں اس سے بہت نزدیک ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق سال بھر اس گرجا گھر میں سیاحوں کا رش لگا رہتا ہے۔

خبر رساں اداروں کا کہنا ہے کہ ماسکو کے اس فلیٹ کا ایک ماہ کا کرایہ دنیا کی مہنگی ترین لگژری کار کی قیمت کے برابر ہے اور اس فلیٹ کے ایک ماہ کے کرائے سے روس کے کسی دوسرے شہر میں ایک درمیانے درجے کا فلیٹ خرید کیا جا سکتا ہے۔

یہ فلیٹ ماسکو میں ‘خاموفنیکی’ کے مقام پر واقع ہے، یہاں رہائش اختیار کرنے والا خود کو دنیا کے قلب میں محسو کرے گا اور ایک شہنشاہ کی طرح رہے گا۔

فلیٹ کی کھڑکیوں سے شہر کے درمیان سے بہتے ‘دریائے موسکووا’ کے نظارے کرنے کے ساتھ ساتھ روس کے آرتھوڈوکس عیسائیوں کی سب سے بڑی عبادت گاہ’کریسٹ دا سافیار’ کو بھی دیکھا جاسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں