The news is by your side.

Advertisement

بنگلہ دیش: منشیات فروشوں کے خلاف آپریشن، 103 افراد ہلاک، 9 ہزار سے زائد گرفتار

ڈھاکہ: بنگلہ دیشں میں جاری منشیات فروشوں کے خلاف آپریشن میں اب تک 103 افراد ہلاک جبکہ 9 ہزار سے زائد افراد کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بنگلہ دیش میں انسداد منشیات کی ملک گیر مہم شروع کی جاچکی ہے جس کے تحت ملک کے مختلف علاقوں میں منشیات فروشوں کے خلاف پولیس کا آپریشن جاری ہے اور اس دوران اب تک متعدد ڈرگ ڈیلرز ہلاک ہوچکے ہیں۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ یہ آپریشن رواں سال  3 مئی سے وزیر اعظم بنگلہ دیش شیخ حسینہ کے حکم پر شروع کیا گیا ہے، ان کی جانب سے جاری کردہ حکم میں کہا گیا تھا کہ منشیات فروشوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے اور ملزمان کو کیفر کردار تک پہنچایا جائے۔


دبئی: منشیات اسمگلنگ کیس، بھارتی سیاح کو 10 برس قید کی سزا


پولیس حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ انسداد منیشات نے ملک کے سات ضلع میں ڈرگ ڈیلرز کے خلاف کارروائی کی اس دوران انہیں مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا جبکہ منشیات فروشوں کی جانب سے پولیس پر فائرنگ بھی کی گئی، پولیس کی جوابی فائرنگ میں ہلاکتیں ہوئیں۔

خیال رہے کہ بنگلہ دیش میں حالیہ مہینوں کے دوران نشے کے لیے میتھ ایمفیٹامین نامی گولیوں کا استعمال بہت بڑھ چکا ہے جو کئی دیگر منشیات کے ساتھ اس ملک میں ہمسایہ ریاست میانمار سے اسمگل کی جاتی ہیں۔


دبئی : منشیات فروش گروہ گرفتار، بڑی مقدار میں منشیات اور جعلی نوٹ برآمد


واضح رہے کہ بنگلہ دیش میں انسداد منشیات کی اس ملک گیر مہم میں مرکزی کردار جرائم کی روک تھام کے لیے سرگرم ریپڈ ایکشن بٹالین یا آر اے بی نامی اسپیشل پولیس کے دستے ادا کر رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں