The news is by your side.

Advertisement

جدہ: 107 سالہ خاتون نے کرونا کو شکست دے دی

جدہ: سعودی عرب کے ساحلی شہر جدہ میں 107 سالہ بزرگ خاتون نے کرونا وائرس کو شکست دے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق جدہ میں سو سال سے زائد عمر کی ایک خاتون کرونا وائرس انفیکشن سے شفایاب ہو گئی ہیں، معمر خاتون کو مشرقی جدہ جنرل اسپتال میں علاج کے لیے رکھا گیا تھا۔

اسپتال کے سربراہ ڈاکٹر خالد الغامدی کا کہنا تھا کہ جب معمر خاتون کو اسپتال لایا گیا تو انھیں سانس لینے میں شدید تکلیف لاحق تھی، اسی باعث انھیں اسپتال لایا گیا تھا، جس پر ضعیف خاتون کو فوری طور پر انتہائی نگہداشت یونٹ منتقل کیا گیا۔

عربی ویب سائٹ سبق کے مطابق اسپتال کے سربراہ نے بتایا کہ خاتون کی صحت کا ابتدائی معائنہ کیے جانے کے بعد ان کا کو وِڈ 19 ٹیسٹ کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، ٹیسٹ کیا گیا تو کرونا مثبت نکلا، طبی معائنے میں یہ بھی سامنے آیا کہ خاتون کے پھیپھڑوں میں سوجن ہو چکی ہے جس کے باعث انھیں سانس لینے میں سخت دشواری ہو رہی تھی۔

خاتون کو ان کی حالت کے پیش نظر وینٹی لیٹر پر منتقل کیا گیا تاکہ انھیں مصنوعی سانسیں فراہم کی جا سکیں، وزارت صحت کی جانب سے بھی خاتون کے خصوصی علاج کی ہدایت جاری کی گئی۔

ڈاکٹر خالد الغامدی کا کہنا تھا کہ علاج کے ایک ہفتے بعد ہی خاتون کی حالت قابو میں آ گئی جب کہ سانس لینے کی تکلیف بھی ختم ہو گئی، جس پر طبی ٹیم نے ان کا دوبارہ ٹیسٹ کرنے کا فیصلہ کیا جو منفی نکلا۔

کرونا انفیکشن سے نجات پانے پر خاتون کو اسپتال کے جنرل وارڈ میں منتقل کیا گیا جہاں وہ روبہ صحت ہیں، تاہم ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ انھیں مزید چند دن طبی نگرانی میں رکھا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں