The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ریاست آندھرا پردیش میں سیاحوں‌ کی کشتی کو حادثہ، 12 ہلاک، 35 لاپتا

نئی دہلی: بھارتی ریاست آندھرا پردیش میں سیاحوں کو لے جانے والی کشتی کو حادثہ پیش آیا جس کے نتیجے میں 12 افراد ہلاک اور 35 لاپتا ہوگئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق بھارتی ریاست آندھرا پردیش میں کشتی الٹنے کے نتیجے میں 12 افراد اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھے اور 35 افراد لاپتا ہیں، ماہی گیروں نے لائف جیکٹس کی مدد سے 14 افراد کو ریسکیو کرلیا۔

آندھرا پردیش کی وزیر اعلیٰ ایم سچیترا کے مطابق کشتی میں 61 افراد سوار تھے جن میں 50 مسافر اور 11 کریو ممبر شامل تھے، تمام افراد بھارتی شہری ہیں، افسوسناک حادثہ گوداوری دریا میں پیش آیا۔

رپورٹ کے مطابق 35 لاپتا افراد کی تلاش کے لیے ریسکیو آپریشن جاری ہے، کشتی مسافروں کو لے کر سنگاناپالی سے پاپی کونڈالو کے سیاحتی مقام پر جارہی تھی کہ حادثہ پیش آیا۔

مزید پڑھیں: بھارت: مسافر کشتی ڈوبنے سے 19 افراد ہلاک، متعدد لاپتہ

دریا میں حالیہ سیلاب کے بعد کشتیوں کو مذکورہ دریا سے جانے سے روک دیا گیا تھا، یہ واضح نہیں ہوسکا ہے کہ ماہی گیر کشتی کو اس مقام سے لے جانے میں کس طرح کامیاب رہے۔

وزیراعلیٰ سچتیرا کا کہنا ہے کہ واقعے کی تحقیقات کی جائیں گی جو بھی ذمہ دار ہوا اس کے خلاف کارروائی عمل میں لائی جائے گی۔

واضح رہے کہ رواں برس مئی میں بھی سیاحوں کی کشتی الٹ گئی تھی جس کے نتیجے میں 30 افراد ہلاک ہوگئے تھے۔

اس سے قبل ایک کشتی میں گیس سلنڈر پھٹ گیا تھا جس کے نتیجے میں کشتی جل کر خاکستر ہوگئی تھی تاہم 80 سیاحوں کو باحفاظت ریسکیو کرلیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں