The news is by your side.

Advertisement

بارہ ایسے غیر ملکی اداکار جوبالی ووڈ کی ایک فلم میں جلوہ گرہوئے

ممبئی: بالی ووڈ کی اداکاراؤں میں دپیکا پڈوکون اور پرینکا چوپڑا کا شمار ان اداکاراؤں میں ہوتا ہے جوہالی ووڈ سے متاثر ہیں اور وہاں کام بھی کررہی ہیں لیکن کیا ہالی ووڈ اداکار وں کو بالی ووڈ کی فلمیں اور گانے متاثرکرتے ہیں.

یہاں ہم ان اداکاروں کے بارے میں بتا رہے ہیں جنہوں نے بالی ووڈ کی فلموں میں یادگار کردار نبھائے لیکن پھر وہ بالی ووڈ کے پردے پر دوبارہ نظر نہ آئے.

پال بلیک تھرون

6

“شرط یہ ہے کہ تم ہم کو اس کھیل میں ہراؤ اور ہم تمہارا لگان معاف کردے گا”.

ایک ڈائیلاگ جس پر پوری ”لگان” فلم کی بنیاد تھی،یہ یادگار ڈائیلاگ ”کیپٹن اینڈریو رسل” کا کردار نبھانے والے ہالی ووڈ اداکار پال بلیک تھرون نے ادا کیا تھا،اداکار نے چھ ماہ ہندی سیکنھے میں لگائے تھے، فلم کو اسکڑ ایوارڈ کے لیے بھی نامزد کیا گیا تھا.

رچیل شیلے

5

برطانوی اداکار ہ رچیل شیلے جو فلم “لگان” میں بوون کی محبت میں گرفتار ہوجاتی ہیں،اُن کا شمار فلم کی بہرین اداکاروں میں ہوتا ہے، ان دنوں اداکارہ لندن میں مقیم ہیں.

کلائیو اسٹندن

9

اداکار فلم ”نمستے لندن” میں 2008 میں جلوہ گرہوئے تھے،انہوں نے فلم میں کترینہ کیف کے بوائے فرینڈ کا کردار نبھایا تھا، اُن کا شمار برطانوی ٹی وی کے بہترین اداکاروں میں ہوتا ہے.

انٹونیا برناتھ

11

انٹونیاکا فلم ”کسنا” سے اپنے فلمی کیرئیر کا آغاز کیا تھا، ان کا منفرد انداز میں میں ”کسنا” کہنا آج بھی مداحوں کے کانوں میں گونجتا ہے،برطانوی اداکارہ اور گلوکارہ نے اس کے بعد ہالی ووڈ کی بے شمارفلموں میں کیا.

سارہ تھامسن کین

2

امریکی اداکارہ نے فلم ”راجنیتی” میں بالی ووڈ اداکار رنبیر کپور کی گرل فرینڈ کا کردار نبھایا تھا،جو بم دھماکے میں ماری جاتی ہے،فلم میں ان کی اداکاری کو سراہا گیا تھا،اداکارہ کا شمار امریکی ٹی وی کی بہترین اداکاراؤں میں ہوتا ہے.

اسٹیون مکینتاش

4

اداکار کا شمار ہماری فہرست میں سب سے پرانے اداکار کے طور پر ہوتا ہے ، اداکار نے فلم ”رنگ دےبسنتی” میں کردار نبھایا تھا.

ایلس پیٹن

12

اداکارہ کا شمار بہترین اداکاروں میں ہوتا ہے ان کا ڈائیلاگ فلم رنگ دے بسنتی میں ”سو کر میرے من کو” آج بھی مداحوں کو یاد ہے، ایلس برطانوی معروف سیاست دان کی بیٹی ہیں،ادکارہ کےوالد ہانگ کانگ کے آخری گورنر تھے.

مش بائیکو

7

فلم کوئین میں کنگنا کے ساتھ تو بہت سے غیرملکی اداکاروں نے کام کیا لیکن یہاں ہم نے مش کو لیا ہے جو اداکارہ کی محبت میں گرفتا ر ہوجاتے ہیں،اداکار کا شمار برطانوی ٹی وی کے معروف اسٹارز میں ہوتا ہے.

ریبیکا بریڈز

3

آسٹریلوی اداکارہ ریبپکا جنہوں نے اپنی خوبصورتی اور پُرکشش نیلی آنکھوں سے مداحوں کو اپنا گرویدہ کرلیاتھا،”فلم بھاگ میکھا بھاگ” میں جلوہ گرہوئی تھی،اس وقت اداکارہ کی عمر 25سال تھی.

ٹوبی اسٹیفنز

1

برطانوی اداکار نے فلم ”منگل پانڈے” میں کیپٹن ولیم گوڑدن کا کردار نبھایا تھا،جو منگل پانڈے کا قریبی دوست تھا،انہوں نے متعدد ہالی ووڈ فلموں میں کام کیا اداکار کا شمار برطانوی معروف ٹی وی اسٹارز میں ہوتا ہے.

برینڈ راڈرک

10

امریکی ماڈل نے ریتیش دیشمک کے ساتھ فلم ”آؤٹ آف کنٹرول” میں رومانوی کردار ادا کیا تھا،جسے مداحوں کی جانب سے بہت پسند کیا گیا تھا.

مارٹن ہینڈرسن

8

آسٹریلوی اداکار کا شمار ہالی ووڈ اور ٹی وی کے بہترین اداکاروں میں ہوتا ہے،انہوں نے ایشوریا رائے کے ساتھ فلم ” پرائڈ اینڈ پری جیوڈس” میں رومانوی کردار نبھایا تھا جسے مداحوں نے بہت پسند کیا تھا.

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں