سالانہ بارہ لاکھ روپے آمدنی والے افراد انکم ٹیکس سے مستثنیٰ قرار اطلاق آئندہ مالی سال سے ہوگا
The news is by your side.

Advertisement

سالانہ بارہ لاکھ روپے آمدنی والے افراد انکم ٹیکس سے مستثنیٰ قرار

اسلام آباد : حکومت کی جانب سے تنخواہ دار طبقے کو بڑا ریلیف دے دیا گیا، بارہ لاکھ روپے سالانہ کمانے والوں کو انکم ٹیکس سے استثنیٰ حاصل ہوگا، نئی شرح کا اطلاق آئندہ مالی سال سے ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کی جانب سے تنخواہ دار طبقے کو انکم ٹیکس میں بڑا ریلیف دیا گیا ہے، انکم ٹیکس ریٹ میں نمایاں کمی کردی گئی۔

وزیر اعظم کی جانب سے اعلان کی گئی ٹیکس ریفارمز کے مطابق بارہ لاکھ روپے سالانہ آمدنی رکھنے والے افراد پر ٹیکس کی شرح صفر ہوگی، یعنی ماہانہ ایک لاکھ روپے آمدنی پر ٹیکس نہیں دینا ہوگا۔

اس کے علاوہ چوبیس لاکھ سالانہ تک کمانے والوں کو بارہ لاکھ سے زائد آمدنی پر پانچ فیصد انکم ٹیکس دینا ہوگا، اڑتالیس لاکھ تک سالانہ آمدنی پر ٹیکس کی شرح دس فیصد جبکہ اڑتالیس سے زائد آمدنی پر پندرہ فیصد ٹیکس ادا کرنا ہوگا، ٹیکسوں کی نئی شرح کا اطلاق یکم جولائی سے نادذ العمل ہوگا۔

مزید پڑھیں: نیشنل سیونگز کے بہبود سیونگز سرٹیفیکیٹس اور پینشنرز بینفٹ اکاونٹس پر انکم ٹیکس ختم

یاد رہے کہ گزشتہ سال نیشنل سیونگز کے بہبود سیونگز سرٹیفیکیٹس، پینشنرز اور بینفٹ اکاؤنٹس پر انکم ٹیکس ختم کر دیا گیا تھا، پینشنرز اور بیواؤں کے علاوہ شہداء کے خاندانوں کو سہولیت فراہم کرنے کیلئے شہداء فیملز ویلفیئر اکاؤنٹس پر بھی ٹیکس استثنیٰ دیا گیا، اس سے قبل بہبود سیونگز سرٹیفیکٹس اور پینشنرز بینیفٹ اکاؤنٹس پر شرح منافع نو اعشاریہ تین چھ فیصد تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں