The news is by your side.

Advertisement

موبائل کی دکان پر 12 لاکھ کی ڈکیتی، ڈاکوؤں کی دیدہ دلیری (ویڈیو)

کراچی: شہر قائد کے علاقے گلشن اقبال میں بیت المکرم کے قریبی موبائل شاپ پر گزشتہ روز ڈکیتی کی واردات کی فوٹیج اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لی۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز گلشن اقبال، بیت المکرم مسجد کے قریب موبائل فونز کی ایک دکان پر 4 ڈاکوؤں نے دھاوا بول کر دکان لوٹ لی تھی، واردات کے بعد ڈاکو بہ آسانی فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے تھے۔

اے آر وائی نیوز نے ڈکیتی کی سی سی ٹی وی حاصل کر لی، فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ 4 ملزمان نے دکان پر ڈکیتی کی وردات کی، ڈاکوؤں نے لوٹ مار کے بعد مزاحمت پر فائرنگ بھی کی لیکن واردات میں کسی کے زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ہے۔

پولیس رپورٹ کے مطابق ڈاکوؤں نے دکان سے 12 لاکھ نقدی اور3 لاکھ کا سامان لوٹا تھا، یہ واقعہ گزشتہ روز سوا آٹھ بجے کے قریب رات کو پیش آیا، دکان کے مالک کی جانب سے واردات کا مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔

بیکری میں ڈکیتی کا سنسنی خیز منظر، کسٹمر گولیوں سے بچنے کے لیے زمین پر لیٹ گئے

دکان مالک کا کہنا تھا کہ ڈاکوؤں کی عمر 30 سے 35 سال کے درمیان تھی، ان کا رنگ سانولا تھا، وہ موٹر سائیکل پر آئے اور اسلحے کے زور پر مجھ سے رقم چھینی اور فرار ہو گئے۔ مالک دکان محمد شکیل کا یہ بھی کہنا تھا کہ اگر وہ ملزمان دوبارہ سامنے آئیں تو وہ انھیں پہچان لیں گے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز شہر قائد کے علاقے سر سید میں مٹھائی کی ایک دکان میں ڈکیتی کی کوشش کی گئی تھی، 3 ملزمان نے دکان میں داخل ہو کر لوٹ مار کرنی چاہی لیکن سیکورٹی گارڈز کی فائرنگ سے ان کی یہ کوشش ناکام ہو گئی، اور ایک ڈاکو زخمی ہو گیا جو بعد ازاں عباسی شہید اسپتال میں دم توڑ گیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں