The news is by your side.

Advertisement

آئسکریم کون پر سب سے زیادہ اسکوپس رکھنے کا عالمی ریکارڈ

روم : اٹلی میں ہونے ایک ٹی وی شو میں آئسکریم کون پر سب سے زیادہ اسکوپ زیادہ وقت تک رکھنے کا نیا عالمی ریکارڈ قائم کردیا گیا ہے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق لائیو شو کے دوران اٹلی کے باشندے دیمتری پینسیرا نے آئسکریم کون پر اسکوپ رکھنے شروع کیے، تو رکنے کا نام ہی نہ لیا اور ریکارڈ قائم کر کے دم لیا۔

دیمتری پینسیرا نامی اطالوی شخص نے اٹلی کے سالانہ آئسکریم فیسٹیول میں یہ عالمی کارنامہ انجام دیا، جس میں اس نے آئسکریم کون پر125 اسکوپس رکھ کر  سابقہ ریکارڈ توڑ دیا اور نیا گینز ورلڈ ریکارڈ قائم کردیا۔

اس حوالے سے گینز ورلڈ ریکارڈ انتطامیہ کا کہنا ہے کہ دیمتری پینسیرا نے اصل میں یہ ریکارڈ 2013 میں حاصل کیا تھا، جب اس نے ایک ہی کون پر آئس کریم کے 85 اسکوپس کو توازن سے رکھا تھا۔ اس کے بعد یہ ریکارڈ اشریٹا فرمن نامی شخص  نے حاصل کیا تھا،جس نے 123 اسکوپس کے ساتھ کامیابی حاصل کی تھی۔

پینسیرا نے گزشتہ روز  اٹلی کے گنیز کے ٹی وی خصوصی لائیو شو کی ریکارڈنگ کے دوران اپنا ریکارڈ دوبارہ حاصل کرلیا ہے۔ انہوں نے 125 اسکوپس کے ساتھ نیا عالمی ریکارڈ بنادیا اور سرفہرست رہے۔ ٹی وی شو کے بعد یہ آئس کریم اس خصوصی پراگرام کے منتظمین اور عملے کو پیش کی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں