کوٹلی،آزادکشمیر، نکیال سیکٹر پر بھارتی فوج کی بلااشتعال گولہ باری، 13سالہ زین شہید
The news is by your side.

Advertisement

کوٹلی،آزادکشمیر، نکیال سیکٹر پر بھارتی فوج کی بلااشتعال گولہ باری، 13سالہ زین شہید، 3 زخمی

کوٹلی آزاد کشمیر: بھارتی فوج کی کنٹرول لائن پر بلااشتعال گولہ باری کے نتیجے میں 13سالہ زین شہید جبکہ 3افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی جانب سے سیزفائر معاہدے کی خلاف ورزیاں جاری ہے، کوٹلی، آزادکشمیر اور نکیال سیکٹر پر بھارتی فوج کی جانب سے بلا اشتعال گولہ باری کی گئی، جس کے نتیجے میں 13سالہ زین شہید جبکہ 3افراد زخمی ہوگئے۔

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ترکنڈی، ریتلہ، پیر کلنجر، اولی، موہڑہ گھمب، نرگل میں بلااشتعال گولہ باری کی گئی جبکہ زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا جا رہا ہے۔

وزیراعظم آزاد کشمیر نے نکیال سیکٹرمیں بھارتی بلااشتعال فائرنگ کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ بچوں کو نشانہ بنانے والی بھارتی فوج بزدل ترین فوج ہے، 13 سال کے زین کو بھارتی فوج نےنشانہ بنا کرگولی ماری، بھارتی فوج سرحد پر اسنائپرز کا استعمال کررہی ہے۔

راجہ فاروق حیدر کا کہنا تھا کہ سرحدی دیہات کے بچے بھارتی اسنائپرز کا خصوصی ٹارگٹ ہیں، عالمی برادری بھارتی فوج کے جنگی جرائم کا نوٹس لے۔

وزیراعظم آزادکشمیر نے 13 سالہ زین کی سرکاری اعزازکے ساتھ تدفین اور زخمیوں کو بہترین طبی سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کردی۔


مزید پڑھیں : ایل او سی پر بھارتی فوج کی فائرنگ سے 19 سال کا نوجوان شہید


چند روز قبل بھی بھارت کی لائن آف کنٹرول پر بلا اشتعال فائرنگ سے 19 سالہ نوجوان شہید ہوگیا تھا ، شہید نوجوان انضمام ایل او سی کے قریب گاؤں تتری نوٹ کا رہائشی تھا اور دریائے پونچھ کے کنارے پر گھاس کاٹ رہا تھا۔

یاد رہے کہ دفتر خارجہ نے اپنی ایک بریفنگ میں بتایا تھا کہ بھارت کی جانب سے مسلسل بھاری ہتھیاروں کا استعمال کیا جا رہا ہے۔ نئے سال کے آغاز سے بھارت اب تک 150 مرتبہ سیز فائر کی خلاف ورزیاں کر چکا ہے۔

واضح رہے کہ رواں برس بھارتی فوج کی جانب سے متعدد بار لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کی جاتی رہی ہے، بھارت اپنے داخلی اور سیاسی کشیدگی اور کشمیر میں جاری ظلم و بربریت سے توجہ ہٹانے کے لیے لائن آف کنٹرول پر بلااشتعال فائرنگ کا عمل جاری رکھے ہوئے ہے۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے بتایا تھا کہ سال 2017 میں بھارت نے 1137 بار سرحدوں پر بلا اشتعال فائرنگ کی جس کے نتیجے میں 47 شہری جاں بحق جبکہ 159 افراد زخمی ہوئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں