The news is by your side.

Advertisement

نیپال: بس حادثے میں 14 افراد ہلاک، 9 زخمی

کھٹمنڈو: نیپال میں پیش آیا ایک خطرناک حادثہ جہاں ایک مسافر بس گہری کھائی میں جاگری جس کے نتیجے میں 14 افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق یہ واقعہ پیش آیا نیپال کے ضلع پالپا میں جہاں ایک مسافر بس پہاڑی سلسلوں پر قائم سڑک کو کراس کرتے ہوئے گہری کھائی میں جاگری جس کے باعث چودہ افراد ہلاک جبکہ نو شدید زخمی ہوگئے۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ اس مسافر بس میں 27 افراد سوار تھے جبکہ یہ بس تان سین نامی شہر سے نکلنے کے بعد اپنے مقررہ مقام کی جانب گامزن تھی کہ اسی دوران ضلع پالپا کے مقام پر بس ایک گہری کھائی میں جاگری۔


یوگنڈا میں بس حادثہ، 48 افراد ہلاک، درجنوں زخمی


پولیس حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ مرنے والے 14 افراد کی تصدیق کی جاچکی ہے، شاخت کے بعد لاشوں کو لواحقین کے حوالے کیا جائے گا جبکہ زخمیوں کو اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے۔

پولیس حکام کا کہنا تھا کہ گذشتہ رات ضلع میں شدید بارش ہونے کے باعث سڑکوں پر نمی ہے اور ابتدائی طور پر اس حادثے کی ایک اہم وجہ یہی معلوم ہوتی ہے البتہ مزید تحقیقات کر رہے ہیں۔


شمالی کوریا میں بس حادثہ ‘36 افراد ہلاک


پولیس کا یہ بھی کہنا تھا کہ بارش کے باعث امدادی کارروائیوں میں بھی دشواریاں پیش آئیں جبکہ ہلاک ہونے والوں میں ایک خاتون بھی شامل ہیں اور یہ واقعہ مقامی وقت کے مطابق صبح نو بجے پیش آیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں