The news is by your side.

Advertisement

کویت: 2 بسوں میں تصادم 3 پاکستانیوں سمیت 15 افراد جاں بحق

کویت سٹی: کویت میں 2 بسوں میں تصادم کے نتیجے میں 3 پاکستانیوں سمیت 15 افراد جاں بحق جبکہ 3 افراد زخمی ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق کویت کے جنوبی علاقے ہرجان آئلد فیلڈ کے قریب دو بسوں میں تصادم ہوا جس کے نتیجے میں 15 افراد جاں بحق ہوگئے، بسیں آئل کمپنی کے ملازمین کو لے کر جارہی تھیں جبکہ حادثے میں تین افراد زخمی بھی ہوئے۔

رپورٹ کے مطابق حادثے میں جاں بحق ہونے والوں میں 7 بھارتی، 5 مصری اور تین پاکستانی شہری شامل ہیں، جبکہ زخمی ہونے والوں میں 2 بھارتی اور ایک کویت کا مقامی شہری شامل ہے، زخمیوں کی حالت تشویشناک بتائی جاتی ہے۔

حادثے میں زخمی ہونے والوں کو فوری طور پر طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کردیا گیا، کویت فائر سروس ڈائریکٹر کا کہنا ہے کہ حادثے کے فوری بعد ہی امدادی ٹیمیں جائے وقوعہ پر پہنچ گئی تھیں لیکن پھر بھی 4 افراد کو بسیں کاٹ کر نکالنا پڑا۔

دوسری جانب کویت آئل کمپنی کے ترجمان کا کہنا ہے کہ بسوں میں کمپنی کے کنٹریکٹ ملازمین سوار تھے اور حادثے کی مکمل تحقیقات کرائی جائیں گی۔

مزید پڑھیں: ترکی بس حادثے میں پاکستانیوں سمیت 17 افراد جاں بحق

واضح رہے کہ چند روز قبل ترکی کے شہر اجدیر میں غیر قانونی تارکین وطن کی بس حادثے کا شکار ہوگئی تھی جس کے نتیجے میں پاکستانیوں سمیت 17 افراد جاں بحق ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں