The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں دھماکہ، 16 افراد جاں بحق، 38 زخمی

کابل: افغانستان میں ایک بم دھماکے کے نتیجے میں سولہ افراد جاں بحق جبکہ بچوں سمیت اڑتیس سے زائد زخمی ہوگئے، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق یہ واقعہ افغانستان کے شہر قندھار میں پیش آیا جہاں ایک مکینک ورک شاپ میں رکھا گیا بم پھٹ گیا جس کے نتیجے میں 16 ہلاکتیں ہوئیں اور بچوں سمیت 38 سے زائد افراد زندگی کی بازی ہار گئے۔

افغان حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ بم ایک مکینک کی ورک شاپ میں رکھا گیا تھا جو ناکارہ بنانے کی کوشش سے قبل ہی پھٹ گیا، جس کے  باعث متعدد لوگ مارے گئے جبکہ زخمیوں میں بھی کئی کی حالت تشویش ناک ہے۔


افغان صوبے غزنی میں طالبان کا حملہ، افسران سمیت 14 پولیس اہلکار ہلاک


حکام کا مزید کہنا تھا کہ تاحال کسی شدت پسند جماعت نے اس واقعے کی ذمہ داری قبول نہیں کی، تحقیقات جاری ہیں جلد حقائق سامنے آجائیں گے، تاہم یہ دھماکہ ایک ایسے وقت میں ہوا ہے کہ جب طالبان کی جانب سے حملوں میں تیزی آئی ہے۔

خیال رہے کہ آج ہی افٖغانستان کے صوبے غزنی میں طالبان عسکریت پسندوں نے متعدد حملے کر کے 14 پولیس اہلکاروں کو موت کے گھاٹ اتار دیا جبکہ متعدد زخمی بھی ہوئے ہیں۔


افغانستان: طالبان کا حملہ، 11 پولیس اہلکار جاں بحق، 2 زخمی


یاد رہے کہ واقعے کے بعد غزنی کے صوبائی کونسل کے رکن حسن رضا یوسفی نے کہا تھا کہ ضلع ڈی یاک میں 7 پولیس ہلاک ہوئے ہیں جن میں ضلعی پولیس کے سربراہ اور ریزرو پولیس کے کمانڈر حاجی برکت بھی شامل ہیں دیگر 7 پولیس اہلکار ضلع جگاتو میں طالبان کے حملے کا نشانہ بنے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں