site
stats
امریکا

کیلیفورنیا میں طوفانی بارشیں اورلینڈ سلائیڈنگ‘ 17 افراد ہلاک

California

سکرامنٹو: امریکی ریاست کیلیفورنیا میں طوفانی بارشوں اور لینڈ سلائیڈنگ سے 17  افراد ہلاک جبکہ 28 زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست کیلیفورنیا میں طوفانی بارشوں اور لینڈ سلائیڈنگ سے مختلف حادثات میں 17 افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ متعدد زخمی ہوگئے۔

کیلیفورنیا میں شدید بارشوں اور لینڈ سلائیڈنگ کے نتیجے میں درجنوں مکانات کو نقصان پہنچا۔

مقامی میڈیا کے مطابق کیلیفورنیا کے نشیبی علاقوں میں سیلابی پانی آنے کے باعث تقریبا 100 گھر تباہ ہوگئے اورمتعدد  گھروں کو جزوی نقصان پہنچا ہے جبکہ سڑکوں پرکئی گاڑیاں بھی پھنس گئیں۔

طوفانی بارشوں اورلینڈ سلائیڈنگ سے متاثرہ علاقوں میں امدادی کارروائیاں جاری ہیں جبکہ ریسکیو اہلکاروں کی جانب سے لاپتہ ہونے والے درجنوں افراد کی تلاش کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

لینڈ سلائیڈنگ اور شدید بارشوں کے باعث سینٹا باربیرا کاؤنٹی میں مائیکل جیکسن ، چارلی چپلن سمیت دیگر اہم شخصیات کی جائیدادیں اور تاریخی ہوٹل واقع ہیں جنہیں شدید نقصان پہنچا ہے۔

شوبرکی معروف شخصیت اوپرا ونفری نے سوشل میڈیا کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنے گھر میں ہونے والی تباہی کی ویڈیو شیئر کی جن میں ان کے گھر کے ارد گرد موجود کیچڑ پھیلا ہوا دیکھا جاسکتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top