The news is by your side.

Advertisement

بنگلہ دیش، عمارت میں آگ بھڑک اٹھی، 19 افراد ہلاک، 73 زخمی

ڈھاکا: بنگلہ دیش کے دارالحکومت ڈھاکا میں 22 منزلہ عمارت میں آتشزدگی سے 19 افراد ہلاک اور 73 زخمی ہوگئے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق بنگلہ دیش کے دارالحکومت ڈھاکا میں 22 منزلہ عمارت میں آگ بھڑک اٹھی جس کے نتیجے میں 19 افراد ہلاک ہوگئے، جان بچانے کے لیے 22 منزلہ عمارت سے چھلانگ لگانے والے 6 افراد بھی دم توڑ گئے۔

ریسکیو حکام کا کہنا ہے کہ 65 افراد کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے جہاں انہیں طبی امداد دی جارہی ہے جبکہ عمارت سے لوگوں کو نکالنے کا سلسلہ جاری ہے، ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔

ڈھاکا پولیس چیف اسد الزماں میاں نے 73 افراد کے زخمی ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ تمام افراد کو اسپتال میں طبی امداد دی جارہی ہے۔

رپورٹ کے مطابق آگ بجھانے کا عمل جاری ہے جبکہ عمارت کے مزید فلور پر آفس کے عملے کو ریسکیو کیا جارہا ہے۔

عمارت سے ہیلی کاپٹرز کے ذریعے بھی لوگوں کو نکالا جارہا ہے جبکہ کچھ لوگوں نے ٹی وی کیبل کی تاروں سے لٹک کر عمارت سے نکلنے کی کوشش کی اور اپنی جانیں بچائیں۔

ایک نوجوان کا کہنا تھا کہ جیسے ہی الارم بجا میں فوری طور پر عمارت سے باہر نکل آیا لیکن میرے بہت سے ساتھی عمارت کے اندر پھنسے ہوئے ہیں۔

مزید پڑھیں: بنگلہ دیش : خوفناک آتشزدگی، آٹھ افراد ہلاک 50 زخمی، دو سو گھر جل کر خاک

ایک اور شخص کا کہنا تھا کہ میرے انکل اور ان کے ساتھ دو لوگوں نے عمارت سے چھلانگ لگائی تھی، انکل کے ہاتھ پاؤں ٹوٹ گئے ہیں اور ان کی آنکھ متاثر ہوئی ہے۔

تین اسپتالوں کی رپورٹ کے مطابق عمارت سے جان بچانے کے لیے چھلانگ لگانے والے ہلاک 6 افراد میں ایک خاتون بھی شامل ہے جبکہ ایک شخص کا تعلق سری لنکا سے بتایا گیا ہے۔

لیفٹیننٹ کرنل ذوالفقار الرحمان کے مطابق عمارت کے اندر آگ بجھانے والے آلات موجود نہیں تھے۔

یاد رہے کہ رواں برس 21 فروری کو ڈھاکا اولڈ کوارٹر میں آتشزدگی کے نتیجے میں 70 افراد ہلاک اور 50 زخمی ہوگئے تھے، جون 2010 میں بھی آتشزدگی سے بنگلہ دیش میں 123 افراد ہلاک ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں