site
stats
کھیل

پہلا ون ڈے: انگلینڈ کی پاکستان کو 44 رنز سے شکست

ساؤتھمپٹن: ساؤتھمپٹن میں انگلینڈ نے پاکستان کے خلاف پہلا ون ڈے 44 رنز سے جیت لیا۔ انگلینڈ کو ڈک ورتھ لوئس سسٹم کے تحت فاتح قرار دیا گیا۔

ساؤتھمپٹن میں ہونے والے پہلے ون ڈے میچ میں پاکستان کی ٹیم نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 6 وکٹوں کے نقصان پر 260 رنز بنائے۔ پاکستان کی جانب سے کپتان اظہر علی نے 82 رنز کی شاندار اننگرز کھیلی جبکہ سرفراز احمد 55 اور بابر اعظم 44 رنز بنا کر نمایاں رہے۔

انگلینڈ کی جانب سے عادل رشید نے 2 جبکہ جو روٹ، لیام پلنکنٹ، مارک ووڈ اور کرس ووکس نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

انگلینڈ کی اننگز کے دوران بارش نے متعدد بار میچ کو متاثر کیا تاہم انگلینڈ کے بلے بازوں نے متاثر کن بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 34.3 اوورز میں 3 وکٹوں کے نقصان پر 194 رنز بنا لیے تھے جس کی وجہ سے ڈک ورتھ لوئس سسٹم کے تحت انگلینڈ کو 44 رنز سے فاتح قرار دیا گیا۔

انگلینڈ کی جانب سے جیسن روئے 65، جو روٹ 61 اور کپتان آئن مورگن 33 رنز کے ساتھ نمایاں رہے۔

پاکستان کی جانب سے عمر گل اور محمد نواز نے ایک، ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا جبکہ کپتان اظہر علی نے ایک کھلاڑی کو رن آؤٹ بھی کیا۔ 65 رنز کی شاندار اننگز کھیلنے پر جیسن روئے کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔

واضح رہے پاکستان 2005 کے بعد سے انگلینڈ کے خلاف ایک بھی ون ڈے سیریز نہیں جیت سکا ہے۔ 2006 کے بعد سے باہمی مقابلوں میں انگلش ٹیم 18 میں سے 12 ون ڈے جیت چکی ہے جب کہ آخری 9 میچوں میں سے انگلینڈ کو 8 میچوں میں کامیابی حاصل ہوئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top