The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور برطانیہ کے درمیان 2 معاہدے طے

اسلام آباد: وزیر داخلہ چوہدری نثار علی نے برطانوی سیکریٹری داخلہ کے ساتھ مشترکہ نیوز کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ برطانیہ کے ساتھ 2 معاہدوں پر دستخط ہوئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک نے مسائل کے حل پر اتفاق کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی سیکریٹری داخلہ امبر روڈ پاکستان کے دورے پر ہیں۔ وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی نے ان کے ساتھ مشترکہ نیوز کانفرنس کی۔

نیوز کانفرنس میں وفاقی وزیر نے بتایا کہ برطانیہ کے ساتھ 2 معاہدوں پر دستخط ہوئے ہیں۔ جن میں سے ایک برطانیہ میں بغیر دستاویزات مقیم پاکستانیوں کی واپسی کا معاہدہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ سیکریٹری داخلہ کے دورے کے دوران اطلاعات کے تبادلے کے حوالے سے بھی بات چیت ہوئی ہے۔ امیگریشن، منظم جرائم، دہشت گردی اور سیکیورٹی سے متعلق دونوں ممالک کے درمیان رابطے رکھے جائیں گے۔

چوہدری نثار نے کہا کہ برطانیہ کی 2 فیصد آبادی پاکستان سے منسلک ہے۔ انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک کے تمام مسائل پر بات چیت ہوئی ہے اور ہم نے مسائل کے حل پر اتفاق کیا ہے۔

دوسری جانب برطانوی سیکریٹری داخلہ کا کہنا تھا کہ دستاویزات کے بغیر برطانیہ میں موجود پاکستانیوں سے متعلق معاہدہ ہوا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان نے دیگر ممالک سے زیادہ دہشت گردی کا مقابلہ کیا ہے۔ برطانوی سیکریٹری داخلہ نے پاکستانی حکومت، عوام اور افواج کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے امید ظاہر کی کہ نیشنل ایکشن پلان پر عمل سے سیکیورٹی صورتحال بہتر ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں 2 سال کے دوران امن کی صورتحال میں بہتری خوش آئند بات ہے۔ برطانوی قوانین دنیا بھر میں بڑھتی انتہا پسندی کے خلاف ہیں۔

بانی ایم کیو ایم کا معاملہ

برطانوی سیکریٹری داخلہ نے بانی ایم کیو ایم کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ان کے خلاف مقدمات میں انصاف کے تقاضے پورے کیے جائیں گے۔ ہماری کوشش ہوگی کہ حق اور سچ کی ہر صورت جیت ہو۔

انہوں نے کہا کہ بانی ایم کیو ایم کے معاملات پولیس دیکھ رہی ہے۔ ہر صورت انصاف ہوگا۔ برطانیہ میں غیر قانونی سرگرمیوں کی بالکل اجازت نہیں ہے۔


Britain aware of Pakistan’s concern over MQM… by arynews

اس موقع پر چوہدری نثار کا کہنا تھا کہ بانی ایم کیو ایم کا معاملہ دونوں ممالک میں رنجش کا باعث ہے۔ بانی ایم کیو ایم کا مسئلہ گزشتہ 4 سال سے اٹھا رہے ہیں۔

تجارتی رابطوں میں اضافہ

برطانوی سیکریٹری داخلہ کا کہنا تھا کہ پاکستان کے ساتھ کاروباری تعلقات بہتر بنانے پر زور دے رہے ہیں۔ پاکستان کے ساتھ تجارت بڑھانے پر بھی زور دے رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں